MS Windows
briani 27239
Vista - ReadyBoost - SD memory Card ?
Fra : Peter Heide

Dato : 16-11-08 02:55

jeg kan ikke rigtig få den funktion til at virke, hverken med USB 2.0 sticks
eller SD kort. Får beskeden "Denne enhed har ikke de nødvendige
ydelsesegenskaber til at optimere systemests hastighed" Har prøvet med 2 USB
( 1 gb og 2gb ) og et SD på 2gb. Lidt mystisk at ingen af dem kan benyttes.

da jeg er løbet tør for flere ledige USB-porte, skal det være SD Memory card
jeg skal bruge. Nogen hér der kan fortælle mig hvilket der kan bruges ?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-11-08 16:06

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> card jeg skal bruge. Nogen hér der kan fortælle mig hvilket der kan bruges

Jeg har nogle Danaelec microSD kort på 2GB (købt i Netto for 99,- stk.).
De virker fint til ReadyBoost, men jeg må da indrømme at jeg ikke kan mærke
nogen forskel når det er sat til.
Det kan være hastigheden på mine kort der gør at jeg ikke kan mærke forskel.
Jeg har så købt noget mere RAM istedet (total 4 GB nu), det holder til en
del mere end flashhukommelse der har et begrænset antal skrivninger i det
levetid.
DET har så givet en mærkbar forskel i hastigheden under brug af computeren.

Mvh
Benjamin

Fra : Peter Heide

Dato : 16-11-08 16:37

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> levetid.
> DET har så givet en mærkbar forskel i hastigheden under brug af

Tak for svar. Det er en bæbar jeg har med 2 GB RAM fra 2007 ( HP Pavilion )
der er blevet utrolig sløv. Har gjort alt det sædvanlige men hjælper ikke
rigtig. For en hund er det OK at prøve. Så jeg jeg vil støve dit SD kort op
imorgen.