Ingen eller begrænset forbindelse - LAN
Fra : Martin B

Dato : 15-11-08 10:12

Hej,
Har lige lavet en HP recovery på min 2006 pavilion XP pro. Nu
fortæller den mig at der ikke er en LAN forbindelse til netværket på
100 mbit. Jeg har en kabelforbindelse fra "boxen" til en switch/
router. Der er masser af forbindelse gennem routeren for jeg har en
bærbar sluttet til, men dog ingen forbindelse til min staionære.
- har forsøgt "reparer" - duer ikke
- har slettet LAN forbindelsen i enhedshåndtering og genstartet -
duer
ikke
- har lavet ny "recovery". Den påstod den virkede i ca 10 min uden
jeg
dog kunne komme på, derefter ingen forbindelse.
- Har pinget google fra en cmd prompt - duer ikke.
-har snakket med HP support i en halv tme - kunne ikke hjælpe.

Det er jo sandsynligvis driveren, men nogen forslag fra gruppen vil
være kanon.

Mvh
Martin B