Mail hos gl. udbyder
Fra : Kaj

Dato : 13-11-08 13:38

Hej.
Jeg skifter snart fra TDC til Fullrate.
Er der nogen der ved i hvor lang tid derefter jeg kan hente mail
på min gamle TDC mailadresse ?

MVH
Kaj

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-11-08 12:38

Kaj skrev:

> Er der nogen der ved i hvor lang tid derefter jeg kan hente mail
> på min gamle TDC mailadresse ?

Jeg tror det er 45 dage.

--
Bertel

Fra : Kaj

Dato : 13-11-08 13:44

> Jeg tror det er 45 dage.

Mange tak for hurtigt svar.
Du svarede et minut før jeg spurgte

Kaj

Fra : Hauge

Dato : 13-11-08 15:32

Kaj wrote:
> Du svarede et minut før jeg spurgte

Faktisk en hel time og 1 minut før du skrev
Tror din tidszone er forkert på din puter.

Mvh Hauge

Fra : Ole C

Dato : 13-11-08 16:38

Kaj skrev blandt andet:

> Hej.
> Jeg skifter snart fra TDC til Fullrate.
> Er der nogen der ved i hvor lang tid derefter jeg kan hente mail
> på min gamle TDC mailadresse ?

Jeg forlod TDC midt i juli og kan stadig bruge den gamle mail-konto.
TDC har vist efterhånden fyret så mange folk, at den slags bagateller
ignoreres....

--
vh
Ole C

Fra : Leif Neland

Dato : 13-11-08 18:06

Ole C skrev:

> Jeg forlod TDC midt i juli og kan stadig bruge den gamle mail-konto.
> TDC har vist efterhånden fyret så mange folk, at den slags bagateller
> ignoreres....

Der er vist en del udbydere, der ikke gider have det besvær med at lukke
konti, og høre brok fra kunder, der har mistet en kontrakt på 10
millioner, fordi kunden har glemt at forny en konto, eller betalingen er
gået galt i byen.

Så er det lettere at proppe et par terabytes mere i mailserveren.
Og der er jo oftest en quota på mailboxens størrelse.

Nogle lader den bare mailkontoen køre videre til kunden har problemer og
kontakter supporten.

If it ain't broke, don't fix it.

Leif

Fra : Jens G

Dato : 13-11-08 17:16

On Thu, 13 Nov 2008 13:38:01 +0100, "Kaj" <kkk@kkkkk> wrote:

>Hej.
>Jeg skifter snart fra TDC til Fullrate.
>Er der nogen der ved i hvor lang tid derefter jeg kan hente mail
>på min gamle TDC mailadresse ?

Der er ingen af mine gamle TDC konti der er blevet lukket.
Den ældste har jeg nok ikke haft abonnement til de sidste 5 år eller
mere, men jeg kan stadig logge ind på den.
Dog er jeg stadig TDC kunde, men med et andet abonnement(Yousee).

Men sørg for at lave viderestilling til din nye mail adresse, så du
ikke går glip af eventuel post der bliver sendt til den gamle.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Kaj

Dato : 13-11-08 21:30

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> Men sørg for at lave viderestilling til din nye mail adresse, så du
> ikke går glip af eventuel post der bliver sendt til den gamle.

Det vil jeg gøre.

Mange tak for de gode svar.

Kaj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-11-08 20:17

"Jens G" skrev i en meddelelse
> Der er ingen af mine gamle TDC konti der er blevet lukket.
> Den ældste har jeg nok ikke haft abonnement til de sidste 5 år eller
> mere, men jeg kan stadig logge ind på den.

Det er også min oplevelse.

De lukker den formentlig ikke før de har brug for den til andet formål.

Jan

Fra : O. Skjold

Dato : 21-11-08 17:08

"Kaj" <kkk@kkkkk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Er der nogen der ved i hvor lang tid derefter jeg kan hente mail
> på min gamle TDC mailadresse ?

Mit TDC-abo blev i går kl. 16.00 erstattet af et andet TDC-abo og min
mailboks blev lukket øjeblikkeligt

--
Mvh.
O. Skjold / Odense