Fra firefox 1903 til 303
Fra : Jørgen

Dato : 15-11-08 09:49

Jeg har skiftet min pc ud med en ny og så opdagede jeg at jeg kører med
en ældre version af fire fox og har derfor skiftet den med ud med den
nyeste

Men nu kan jeg ikke læse mine bogmærker ind.
er der nogen der gider hjælpe?

Hilsen Jørgen

Fra : Carl Drud

Dato : 15-11-08 10:51

Jørgen <frieri@os.dk> writes:

> [...]
> den nyeste
>
> Men nu kan jeg ikke læse mine bogmærker ind.

Måske er der noget i nedenstående link:

http://support.mozilla.com/en-US/kb/Firefox+3+upgrade+switches+bookmarks+and+other+settings+to+older+version

Ellers prøv i browser gruppen dk.edb.internet.software.browser.

--
Carl

Fra : Jørgen

Dato : 15-11-08 12:48

Carl Drud skrev:

> Måske er der noget i nedenstående link:
>
> http://support.mozilla.com/en-US/kb/Firefox+3+upgrade+switches+bookmarks+and+other+settings+to+older+version
>
> Ellers prøv i browser gruppen dk.edb.internet.software.browser.

Det hjalp.

Tak for hjælpen

Det var godt at min barnebarn kom, så han kunne ovesætte