motorola moto q 9h
Fra : jan

Dato : 13-11-08 00:45

Hej.

Er der nogen der kan hjælpe mig med et problem ?

Normalt når man skal bruge et æ - å eller ø
taster man en tast + det special bokstav (æ ø eller å)
og så kommer det på skærmen, MEN jeg har åben bart fået
gjort et eller andet så at jeg skal taste kommer de ved
at jeg kun taster en tast, og skal jeg bruge
feks ( k som er på æ tasten) skal jeg nu bruge to taster

er der nogen som ved hvordan jeg får telefonen til bage
som den var før.

på forhånd mange tak

jan

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-08 13:56

Hej

Jeg fik samme problem på et tidspunkt.
Kunne ikke umiddelbart får det normalt igen, så det endte med en reset af
telefonen sammen med en opdatering fra Motorola's hjemmeside.
Derefter ingenb problemer.

Med venlig hilsen
Bjarne Petersen

Fra : jan