Tracker på en SE K810i ??
Fra : simon

Dato : 12-11-08 09:01

Hej gruppe.
Jeg har en SE W760i.
I denne er der et sportstracker program, som jeg
kan bruge sammen med den indbyggede gps.

Jeg har også en SE K810i, hvor jeg har prøvet at downloade
ovennævnte program, men den finder ikke den eksterne GPS
(GPS-710).
Hvis jeg bruger mit navigatorprogram (Nav4all) i K810'eren,
er der ingen problemer.

Hvordan får jeg Tracker-programmet fra SE til at "snakke"
sammen med den eksterne GPS?

mvh
simon

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-11-08 09:19

"simon" <nyhed.2008fjern@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der ingen problemer.
>
> Hvordan får jeg Tracker-programmet fra SE til at "snakke"

Underligt - min E61 har også den der Tracker - men den kan sagtens se
ekstern antenne.
Lyder til at der måske er flere udgaver af det program ?

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : simon

Dato : 12-11-08 09:26

Jesper Hedegaard skrev:

> Underligt - min E61 har også den der Tracker - men den kan sagtens se
> ekstern antenne.
> Lyder til at der måske er flere udgaver af det program ?

Ja måske.
Jeg har hentet den under SE's hjemmdeside - den side hvor min
K810i er vist.
Der findes en hel del programmer, der dels er gratis, dels man
kan købe - står under "fun and downloads"
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/seethephone/k810i?cc=dk&lc=da

mvh
simon

Fra : simon

Dato : 12-11-08 20:41

simon skrev:

> [...]
> K810i er vist.
> Der findes en hel del programmer, der dels er gratis, dels man
> kan købe - står under "fun and downloads"

Har til dels fået svar fra Sony-Ericsson.
De anbefaler mig at købe en sge100 enhed, der
kan tilsluttet en hel del SE telefoner.
Den har indbygget gps - der strømfødes via tlf.
Men det er jeg ikke indstillet på.
I mellemtiden har jeg fundet ud af, at man ikke skal
downloade de programmer, der findes på SE's hjemmeside
m.h.t. gps, da de fleste er beregnet til telefoner med
indbygget gps.
F.eks. wayfinder på SE's side virker ikke med ekstern
gps. Da jeg hentede den direkte fra wayfinders hjemmeside
virkede den.
Så nu leder jeg bare efter et tracker-program, der virker.
/simon