MicroStar K7T266 Pro (MS-6380) problemer =~
Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 25-07-01 14:39

Hejsa

Jeg har for nyligt investeret i et MicroStar K7T266 Pro (MS-6380) mobo med
en stang Hyundai 256 DDR - ram til. Jeg har så smidt en aldrende Duron
750'er i (indkøbt oktober '00), et Creative GeForce 256 og en 20 gb Maxtor
HD (model no.:52049U4).
Mit problem består i, at når jeg vil installere W98, så når den lige at gøre
Scandisk færdig og skal til at kopiere filer til installation. Istedet for
at gå ind i den grafiske installation, så kommer der en f: prompt (CD-ROM)
hvor den så bare 'står' og blinker...

Er der nogen der har nogen go'e forslag til hvad der kan være galt??

MVH

THomas

Fra : Bear

Dato : 25-07-01 19:11

Lyder noget mystisk. Det er nok nærmere Win98 installationen der ikke virker
end computeren.

Bear

ICQ: 2745075