Falukorv fryses?
Fra : Erling Hansen

Dato : 12-11-08 22:06

Jeg er blevet den lykkelige ejer af 10 stykker Falukorv. Så meget jeg
end holder af det, kan jeg ikke fortære ti stykker indenfor en rimelig
tid.'
Er der nogen der har direkte erfaringer i hvordan den elskede pølse
reagerer på at blive frosset?
mvh
erling

Fra : B. Sørensen

Dato : 12-11-08 22:18

"Erling Hansen" <preeh-dh@mail.dkspree> skrev i en meddelelse
> [...]
> tid.'
> Er der nogen der har direkte erfaringer i hvordan den elskede pølse

Den bliver kold ;)

ej sorry

Fra : Max

Dato : 12-11-08 22:38

Hej Erling

> Jeg er blevet den lykkelige ejer af 10 stykker Falukorv. Så meget jeg
> end holder af det, kan jeg ikke fortære ti stykker indenfor en rimelig

Så send mig de 5 :)

> Er der nogen der har direkte erfaringer i hvordan den elskede pølse
> reagerer på at blive frosset?

Jeg har prøvet for en del år siden, og jeg erindre ikke at det
skulle være noget problem. Men står der ikke noget om det
på indpakningen ?

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 12-11-08 22:42

Hej Erling

> Er der nogen der har direkte erfaringer i hvordan den elskede pølse
> reagerer på at blive frosset?

Det kan åbenbart godt være et problem:

http://eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=885537#885537

--
Mvh Max

Fra : Linde

Dato : 13-11-08 23:56

"Erling Hansen" <preeh-dh@mail.dkspree> skrev i meddelelsen
> [...]
> tid.'
> Er der nogen der har direkte erfaringer i hvordan den elskede pølse

Hehe, hvor nasty! Jeg får flashbacks tilbage til min tid på internatkursus
på "badpanget" i Ljugarn på Gotland...pensionatmutter serverede stegt falu i
terninger og mos hver tredie dag i snit, og hver tredie dag blev vi sendt på
"den brune dør" for at spise pizza i stedet. For mig står falukorv IKKE som
noget specielt eller lækkert...nærmere som en billig, svampet og tofuagtig
køderstatning i biksemad i for små tern. YUK! Måske var det bare
badpanget...har I andre nogle gode vinkler til falu?

Mvh
Linde