Bivirkninger EFTER brug af sertralin ?
Fra : Jacob Sinding

Dato : 12-11-08 02:28

Fik en depression i starten af året. Den forsvandt efter 2 mdr. brug af
sertralin. Fortsatte dog med de 75mg frem til september hvor jeg begyndte at
trappe ned. Stoppede fuldstændigt med dem for ca. 5 dage siden.

Har været på dem før , hvor der ingen eftervirkninger var overhovedet efter
nedtrapning.

Dennegang har jeg svimmelhed ; feks. hvis jeg kikker op fra en avis. Eller
drejer hovedet kan det være nok til jeg får sådan en bimme-lim fornemmelse i
hovedet. Det er sgu ret ubehageligt især når jeg cykler ifbm job. Har det
hele dagen.

Tror det er pillerne men er ikke sikker. Noget input fra en læser ?

Fra : Jacob Sinding

Dato : 12-11-08 03:07

"Jacob Sinding" <jaxon@brandvarm.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> det hele dagen.
>
> Tror det er pillerne men er ikke sikker. Noget input fra en læser ?

Lige et PS : jeg nedtrappede pillerne ved en lidt alternativ måde. Ved
slutningen spiste jeg kun en lille dosis (25 mg) hver anden dag i 14 dage og
så stoppede jeg. Ved ikke om det har nogen betydning, kan ihverttilfælde
ikke finde noget på nettet -