DFMC.dk - hvad sker der?!
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-11-08 22:42

Hej alle,

Som nogle af jer måske ved så var jeg nødt til at lukke af for
opdateringer af DFMC.dk for et stykke tid siden pga. problemer med folk,
der udnyttede et "hul" på sitet til at indsnige reklamer på folks
profiler. Derfor lukkede jeg af for opdateringer så de ikke kunne
ødelægge de oplysninger I alle havde indtastet. Sitet har desuden kørt
på min hjemmeserver de sidste par år - med dertilhørende
hastighedsforringelse.

Nu er der imidlertid godt nyt for det ser ud til at jeg får mulighed for
at opsætte en ny server i et professionelt hostingcenter indenfor de
næste par uger og derfor er jeg så småt gået i gang med at få
omskrevet hele DFMC.dk i et nyt system. I første omgang vil mange af de
samme funktioner være tilgængelig men jeg håber på at få oprettet en
masse nye også. Altsammen pakket ind i et nyt design

Glæd jer til 1. december

Hilsner,

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-08 23:04

On Wed, 12 Nov 2008 21:41:45 +0000 (UTC), Tony Lorentzen wrote:

> Hej alle,
> Glæd jer til 1. december

Hvor herligt

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-11-08 06:17

> Glæd jer til 1. december
>
> Hilsner,
>
> Tony

glæder mig allerede!
Herligt du vil bruge tid og kræfter på det.

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 13-11-08 07:16

Tony Lorentzen skrev:
> [...]

> funktioner være tilgængelig men jeg håber på at få oprettet en masse nye
> også. Altsammen pakket ind i et nyt design

Det er jo forrygende!
Hyllest herfra

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : MicJen

Dato : 13-11-08 07:19

Sweeeetah!

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-11-08 08:03

Tony Lorentzen wrote:

> Glæd jer til 1. december

DET gør jeg. Et godt modspil til motorcykelgalleri er strengt nødvendigt.

--
vh
Torben

Fra : Anders Majland

Dato : 13-11-08 10:06

> Glæd jer til 1. december

Lækkert at du stadig har lysten til at gøre noget ved det

Enig - Der sker at jeg kigger derind, men sjældnere og sjældnere. Jeg føler
mig som et gammelt surt røvhul ....
"De unge" vil jo ikke nøjes med usenet som vi andre kender det, men der kan
et webinterface som dfmc måske trække nogle ind ...

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-11-08 10:17

Anders Majland wrote:

> [...]
> "De unge" vil jo ikke nøjes med usenet som vi andre kender det, men der
> kan et webinterface som dfmc måske trække nogle ind ...

Knallertbanden kan debattere andre steder for min skyld, men der er et
behov for et godt galleri. Webfora er livet for kort til (i min alder

--
vh
Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-11-08 10:09

Tony Lorentzen skrev den 12 nov 2008 i
> Glæd jer til 1. december

Formidabelt!

....og den 2. december er der en låge mere ?

Fra : TWL

Dato : 13-11-08 16:31

Tony Lorentzen wrote:

> Glæd jer til 1. december
>
> Hilsner,
>
> Tony
Det blir' jo et helt juleeventyr

Thomas

Fra : Steen E.

Dato : 13-11-08 17:28

> Glæd jer til 1. december
>
> Hilsner,
>
> Tony

sejt Tony .. har du stadigvæk Fazeren ?

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Søren Larsen

Dato : 13-11-08 19:44

"Steen E." <steen-e*fjern*@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> sejt Tony .. har du stadigvæk Fazeren ?
>
> --
> Steen E.
> http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Næh - for den har jeg

/Søren - som ikke glæder sig til 1. december, for da skal den i hi

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-11-08 20:04

Søren Larsen wrote:

> Næh - for den har jeg

Nemlig. Jeg solgte KiloFazeren til Søren for kort tid siden efter at
have indset at jeg ikke fik kørt nok på den til at beholde den. Desuden
havde jeg dårlige nerver over at have den stående på gaden dér hvor jeg
bor - og desværre heller ingen steder at skrue på den.

Tilgengæld har jeg en gammel Honda stående på loftet som jeg skal have
færdigrestaureret til at køre på indtil den glædelige dag, hvor jeg får
lov til at flytte ud af byen og får nerver til at købe mig et
"ordentligt" jern igen

--
Tony

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 13-11-08 17:39

"Tony Lorentzen" <tony@dfmc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de samme funktioner være tilgængelig men jeg håber på at få oprettet
> en masse nye også. Altsammen pakket ind i et nyt design

Julekalender! Herrrrligt.

--
Michael D

Fra : Futte&Co

Dato : 13-11-08 19:30

Tony Lorentzen skrev:
> Hej alle,
>

> Glæd jer til 1. december
>
> Hilsner,
>
> Tony

Så bliver det alligevel jul i år
(Husk nu donationsknappen )

--
Jørgen, Brøndby
http://www.dfmc.dk/?id=70

Fra : Per V. Misser

Dato : 13-11-08 23:34

Hej Tony

"Futte&Co" <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse
> Så bliver det alligevel jul i år
> (Husk nu donationsknappen )
> Jørgen, Brøndby

Glæder mig til at se det nye design!
Skriv lige, hvor vi kan donere, når det bliver aktuelt.
Du skal ikke selv hænge på det!!!

--
mvh Per V.Misser
CX500E82

Fra : Richard

Dato : 13-11-08 11:34

On 12 Nov., 22:41, t...@dfmc.dk (Tony Lorentzen) wrote:
> [...]
> at opsætte en ny server i et professionelt hostingcenter indenfor de
> næste par uger og derfor er jeg så småt gået i gang med at få

Skønt at høre, Tony. imponerende at du orker. Personligt har jeg
savnet adgangen til at skrive gennem news.dfmc.dk de sidste måneder
siden de danske tegn blev vist med symnoler og beskederne kun ideholdt
en og samme linie repeteret et antal gange. Fint hvis det hele bliver
ordnet nu, for dit interface er meget hurtigere at gå til og bruge end
Google Gruppers, som jeg har brugt i stedet i den periode

Rart at se, at vi er så mange, der glæder os til dfmc er i luften igen
i december

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Richard

Dato : 14-11-08 12:04

Hej Jacob,
On 13 Nov., 19:40, Jacob Bunk Nielsen <s...@bunk.cc> wrote:

> Jeg har opgraderet min newsserver for et par måneder siden, og det kunne
> mit web-interface tydeligvis ikke klare. Jeg har ikke fået gjort så
> meget ved det, da jeg ikke har hørt noget brok fra nogen (og har haft
> travlt med en masse arbejde), så jeg antog egentlig at der ikke var den
> store brugerskare.

Nåeh ja, hvis min var den eneste tilbagemelding, har du jo nok ret
– men bare det, at man kan spare log ind et sted, man ellers ikke har
brug for at komme, er meget værd for en bruger. Om det så er besværet
værd at vedligeholde interfacet, må I naturligvis bestemme. Men rart
er det for os, der ofte skriver fra en anden pc herhjemme end den,
mail- og news-klienten ligger på

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-11-08 20:06

Richard wrote:

> [...]
> værd at vedligeholde interfacet, må I naturligvis bestemme. Men rart
> er det for os, der ofte skriver fra en anden pc herhjemme end den,

Jeg kigger lige på muligheden for at indbygge en webbaseret news-klient
på det nye site. .NET er helt kanon og jeg er sikker på at der er en
nørd derude, der har lavet noget Open Source jeg kan implementere.

--
Tony

Fra : N/A

Dato : 14-11-08 20:06

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-11-08 19:40

Richard <rpaderichard@netscape.net> writes:

> [...]
> ordnet nu, for dit interface er meget hurtigere at gå til og bruge end
> Google Gruppers, som jeg har brugt i stedet i den periode

Den må jeg nok tage på mine skuldre. Det har ikke noget med driften på
resten af dfmc.dk at gøre.

Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-08 21:33

> Hej alle,

> Glæd jer til 1. december
>
> Hilsner,
>
> Tony

Fantastisk - godt arbejde.

--
Mvh,
Allan

Fra : Anna Margrethe Ander~

Dato : 16-11-08 09:13

On 2008-11-12 22:41:45 +0100, tony@dfmc.dk (Tony Lorentzen) said:

> [...]
> samme funktioner være tilgængelig men jeg håber på at få oprettet en
> masse nye også. Altsammen pakket ind i et nyt design

Nice ...det glæder jeg mig til at se. Jeg synes det er super flot at du vil

Mvh
Anna

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-12-08 02:46

Tony Lorentzen wrote:

> Glæd jer til 1. december

Men glæd jer nu ikke alt for tidligt Jeg er stadig i gang med at få
opsat og konfigureret den nye server, men forventer at den ryger ud i
hostingcenteret i slutningen af ugen - og begynder derefter at
overflytte det nye site lidt efter lidt, så der kan nok godt gå en uge
eller to før det hele kører. Jeg lover dog at det spiller inden d. 24.
december. Glædelig jul alle!

Hilsner,

Tony
Ex-kilofazer (nu adskilt CB400N)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-12-08 07:02

Tony Lorentzen skrev:

> [...]
> overflytte det nye site lidt efter lidt, så der kan nok godt gå en uge
> eller to før det hele kører. Jeg lover dog at det spiller inden d. 24.

uhhh jeg glæder mig

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Christina R.

Dato : 29-12-08 21:35

"Tony Lorentzen" <tony@dfmc.dk> wrote in message

> [...]
> det nye site lidt efter lidt, så der kan nok godt gå en uge eller to før
> det hele kører. Jeg lover dog at det spiller inden d. 24. december.

Hej Tony.

Hvordan ser det ud på dfmc.dk-fronten?
Venter jo spændt

--
Christina R.
SV1000S (http://dfmc.dk/?id=631)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-12-08 21:44

Christina R. skrev:
> "Tony Lorentzen" <tony@dfmc.dk> wrote in message

> [...]

jup samme her - tjekker nærmest dagligt i ren spænding

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld