ude og køre en lille tur
Fra : knud.aagaard@gmail.c~

Dato : 12-11-08 20:09

Hej
Den historie kunne jeg ikke stå for:

http://www.rymc.dk/martin-ruf.html

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-11-08 07:18

<knud.aagaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:a7amh4tia8oi17ggjr6rg6nj7iseib7lmd@4ax.com...
> Hej
> Den historie kunne jeg ikke stå for:
>
> http://www.rymc.dk/martin-ruf.html

sgu meget god
Den er godt pakket den mc.

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Grunnet

Dato : 13-11-08 07:45

<knud.aagaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:a7amh4tia8oi17ggjr6rg6nj7iseib7lmd@4ax.com...
> Hej
> Den historie kunne jeg ikke stå for:
>
> http://www.rymc.dk/martin-ruf.html

En imponerende tur på en 25 år gammel motorcykel. Men sådan en Güllepumpe
kan jo holde til en del

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Anders Majland

Dato : 13-11-08 11:38

> En imponerende tur på en 25 år gammel motorcykel. Men sådan en Güllepumpe
> kan jo holde til en del

Men han skulle måske lære basal vedligeholdelse ...

Men det er viljen der laver turen. I aftens hørte jeg Sonny fortælle om hans
nylige Islands tur. Opskriften er kort. Mød en gammel kammesjuk, Kom i tanke
om den gamle plan om Island på MC. Beslut at tage afsted, køb to gamle XT'er
og tag færgen en uge efter. Opdage at færgen anløber på den "gale" side af
øen og dernæst bruge en uge på at finde ud af oktober ikke er den bedste
årstid til at besøge island på mc - finde noge fede oplevelser alligevel og
at færgen hjem er aflyst pga stormvejr
http://tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=3356&PN=1&SID=567bdf2afzzaz7fb8a4ec5z5a74b26e5

Det er kun en appetizer på forummet - de oplevede meget andet og Sonny havde
mange rigtigt gode billeder med

Mere af Sonny:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=214637

Fra : Gimbal

Dato : 14-11-08 20:02

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> wrote in message

> Men han skulle måske lære basal vedligeholdelse ...
>
> Men det er viljen der laver turen.

Så sandt! Når jeg tager på min først langvejs-færd, bliver det uden vejkort
eller noget andet, bare tandbørste og extra underhyler og så må vi se hvor
jeg havner.

Fra : MartinK

Dato : 16-11-08 03:02

<knud.aagaard@gmail.com> skrev i meddelelsen