MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
komme videre fra desktop
Fra : oscarp

Dato : 12-11-08 16:32

Hej
Jeg har i går "ryddet op" i registreringfilen med Fix-it.

Når jeg starter computeren i dag sker der følgende:
kommer til desktop - klikker på min desktop - personlige indstillinger
indlæses - kort glimt af min desktop og den logger selv ud til desktop (har
prøvet mange gange)
Jeg har også prøvet at logge ind via fejltilstand (F8) med samme resultat.

Jeg kører med XP-professional og har orginal Windows på CD.
Trænger til hjælp.

hilsen
Oscar

Fra : Mads

Dato : 12-11-08 18:22

On Wed, 12 Nov 2008 16:31:38 +0100, "oscarp" <oscarp...@ihotpop.com>
wrote:

> [...]
>Jeg har også prøvet at logge ind via fejltilstand (F8) med samme resultat.
>
>Jeg kører med XP-professional og har orginal Windows på CD.

Mon ikke en "Repair Install" kan klare det problem.
Prøv. Det tager kun et kvarters tid.

http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm
Bare scroll ned til under den første røde streg.

mvh Mads

Fra : oscarp

Dato : 12-11-08 20:21

Hej igen
Der er desværre ingen restore mulighed når jeg starter windows fra CD.

Er der andre muligheder ?
hilsen
Oscar

Fra : Ole C

Dato : 12-11-08 22:22

oscarp skrev blandt andet:

> Hej igen
> Der er desværre ingen restore mulighed når jeg starter windows fra CD.

Jo.
Du vælger "Installation" i første omgang - og får så tilbud om en ny
installation eller en reparation af den bestående.

--
vh
Ole C

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-11-08 22:23

"oscarp" <oscarp...@ihotpop.com> skrev :

>Der er desværre ingen restore mulighed når jeg starter windows fra CD.

Fu skal begynde, som om det var en ny installation, et lille
stykke får du valgmuligheden.

PS. Læs gerne signatur - tak.
--
Kerim

Fra : Mads

Dato : 12-11-08 23:47

On Wed, 12 Nov 2008 20:21:26 +0100, "oscarp" <oscarp...@ihotpop.com>
wrote:

>Hej igen
>Der er desværre ingen restore mulighed når jeg starter windows fra CD.

Så følger du ikke guiden, eller også har du ikke en rigtig Windows CD.

mvh Mads