MS Windows
briani 27239
XP: Rettigheder til at ændre sikkerhedsind~
Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 12-11-08 14:05

Jeg kan ikke få gjort installation af OpenOffice 3.0. Den siger:

"Fejl: 1326. Kunne ikke indstille filsikkerhed for fil C:\Config.Msi). Fejl
5. Kontroller at du har tilstrækkelige rettigheder til at ændre
sikkerhedsindstillinger for denne fil".

Jeg har kun een bruger, nemlig mig selv og jeg har
administratorrettigheder. Hvor tildeler jeg mig de nødvendige rettigheder
til at udføre ovenstående?

Win XP DK med alle opdateringer.
Jeg installerer så alle brugere har adgang til ooo3.
--
/ Mikkel

Fra : rikke

Dato : 12-11-08 16:34

prøv at se her http://www.it-artikler.dk/category/windows-vista/

Fra : rikke

Dato : 12-11-08 16:51

"rikke" <pctrolden@webinvalidspeed.dk> skrev i meddelelsen

> "Mikkel Mikkelsen" <mikkel@mikkelserver.invalid> skrev i meddelelsen

> prøv at se her http://www.it-artikler.dk/category/windows-vista/

åee nej da sov jeg vist det var jo xp undskyld