Kun hente bestemte mails med Outlook.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-11-08 23:04

Hej

Hvordan gør jeg hvis jeg vil filtrere i de mails Outlook skal hente fra
serveren?
Det den skal filtrere på er modtager adressen.
Sagen er at vi har flere adresser ved TDC/YouSee der havner i den samme
webmail-boks.
123.abc_@_esenet._dk
456.abc_@_esenet._dk

Der er tale om 2 computere som så skulle hente hver især.
Computer 1 henter kun mails til 123.abc_@_esenet._dk
Computer 2 henter kun mails til 456.abc_@_esenet._dk

Er dette muligt?

--
Uffe Bærentsen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-11-08 23:46

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev :

>Hvordan gør jeg hvis jeg vil filtrere i de mails Outlook skal hente fra
>serveren?

Ikke muligt med Outlook.

Det er muligt med Outlook Express.
--
Kerim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-11-08 13:18

Uffe Bærentsen skrev:

> Er dette muligt?

Som Kerim siger: "opgradér" til OE og brug "Meddelsesregler"

Eller lav dig en ekstra webmail hos TDC, videresend til den og hent dérfra

Har jeg brugt i årevis
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-11-08 23:01

> Som Kerim siger: "opgradér" til OE og brug "Meddelsesregler"
>
> Eller lav dig en ekstra webmail hos TDC, videresend til den og hent dérfra
>

> Har jeg brugt i årevis

Jeg har bare svært ved at sluge at OE skulle være mere avanceret end
Outlook.

Lidt ala at Lillebror kan mere end Storebror.
Men må jo nok sluge kamelen alligevel

--
Uffe Bærentsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-11-08 23:06

Uffe Bærentsen skrev:

> Jeg har bare svært ved at sluge at OE skulle være mere avanceret end
> Outlook.

Der er så meget man ikke forstår; russisk for eksempel

> Lidt ala at Lillebror kan mere end Storebror.
> Men må jo nok sluge kamelen alligevel

Go for it!
Hans
www.zofiaoghans.dk