Findes "næste ulæste" i Outlook?
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-08 18:28

Hejsa,

Jeg bruger OE til at læse newsgroups og bruger dér meget ofte funktionen
"gå
til næste ulæste meddelelse" ...

Til mail bruger jeg Outlook, men kan ikke finde en lignende knap.

Hvor skal jeg kigge og hvad skal jeg gøre for at finde en tilsvarende
"knap" i Outlook?

Flemming Torp

Fra : -=JF=-

Dato : 12-11-08 19:36

Flemming Torp skrev:

> Hvor skal jeg kigge og hvad skal jeg gøre for at finde en tilsvarende
> "knap" i Outlook?

Hvis du åbner første mail kan du nøjes med at trykke på mellemrumstasten.
Hvis din mail fylder mere end der kan være i vinduet, vil hvert tryk på
mellemrum bladre ned i mailen - lidt a-la PgDn.
Når du er nået til slutningen på mailen, vil næste tryk på mellemrum
åbne næste ulæste mail.

--
Mvh. John

Life is what happens to you while you're busy making other plans.
(John Lennon)

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-08 16:03

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> på mellemrum bladre ned i mailen - lidt a-la PgDn.
> Når du er nået til slutningen på mailen, vil næste tryk på mellemrum

Hej John,

Tak for tip. Nu har jeg benyttet Outlook i en "menneskealder" uden at
kende den fidus ... ak ja.

I min version går cursoren iøvrigt også videre til *læste* mails?

Flemming Torp

Fra : Lars E. P.

Dato : 13-11-08 10:25

Wed, 12 Nov 2008 18:28:22 +0100, skrev "Flemming Torp"
<fletopkanelbolle2rp.danmark> :

> [...]
>
>Til mail bruger jeg Outlook, men kan ikke finde en lignende knap.
>
>Hvor skal jeg kigge og hvad skal jeg gøre for at finde en tilsvarende

Hvilken version af Outlook?

I Outlook 2000 findes den i Standard-værktøjslinien hvis man åbner
mailen i et selvstændigt vindue.

Hilsen Lars

Hilsen Lars

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-08 16:05

"Lars E. P." <larsep@SLETnypost.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken version af Outlook?
>
> I Outlook 2000 findes den i Standard-værktøjslinien hvis man åbner
> mailen i et selvstændigt vindue.

Hej Lars,

Ja, det burde jeg jo have nævnt ... Outlook 2003 - SP3

Flemming Torp