Form
Fra : Ukendt

Dato : 12-11-08 16:45

Hej NG

Jeg har en form med en række checkboxes...
Nogle er tjekket og nogle er ikke...

Jeg vil gerne læse indholdet af ALLE checkboxes, om de er er tjekket eller
ej, når jeg sender formen til resultatsiden...

Det kan jeg ikke lige få den til...

Har prøvet med:

for each x in Request.Form
Response.Write("<br>" & x & " = " & Request.Form(x))
next

Men den viser kun de, som er tjekket...

Har i en god ide...

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Jakob Lund Krarup

Dato : 12-11-08 21:29

Hej Bjarne

Der sendes kun checkboxelementer tilbage i de tilfælde de er afkrydset
ved afsendelse af formularen.
Så du er nødt til at kende formularen og så holde hver enkelt op mod den
tilsendte udgave.

- Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-08 22:01

"Jakob Lund Krarup" <jowjow@saadeeeeet.dk> skrev
> [...]
> afsendelse af formularen.
> Så du er nødt til at kende formularen og så holde hver enkelt op mod den

Det er vist også det jeg kom frem til...
Jeg kører denne kode, som skulle give mig alle checkboxene...
<%
Dim formItems
Set formItems = Request.Form

Dim count
dim antalSaet
count = 1

antalSaet = formItems.Count

'Der køres igennem alle "sæt"
While(count <= antalSaet)

Response.Write formItems("Betaling"&count)

Sql="UPDATE tblBetaling SET Betalt=-1" & _
" WHERE KundeID_=" & Request.Querystring("ID") & " AND PudsetDato=#" &
formItems("Betaling"&count) & "#"
Conn.Execute(Sql)

count = count + 1
Wend
%>

og det gør den også, men jeg får kun opdateret 1 felt i databasen, hvor jeg
kan se der bliver overført 2 felter, som skal opdateres...
Jeg syntes det er meget mystisk...

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-08 02:05

"bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> skrev
> [...]
>
> og det gør den også, men jeg får kun opdateret 1 felt i databasen, hvor
> jeg kan se der bliver overført 2 felter, som skal opdateres...

Problemet er løst - det var dato problematik...
Bjarne