Stort hudproblem.
Fra : Ukendt

Dato : 11-11-08 19:35

Hej alle.

Jeg har fået et meget underligt og meget irriterende problem.

Jeg har ofte en meget klistret hud i både hele ansigtet og i starten af
halsen samt inde i mine håndflader - men det er kun her. Resten af huden er
helt normal og jeg sveder ikke specielt meget.

Det føles fuldstændigt, som hvis man f.eks. har haft et bolche, som har
været i munden, i hånden - håber at I kan følge min beskrivelse....
Rigtigt klistret.

Jeg får noget hjertemedicin som er: Cardizem Unotar, Cozaar samt
Simvastatin. Herudover tager jeg astmamedicinen Symbiocort.

Jeg lider også af søvnapnø og i den forbindelse er jeg begyndt at bruge en
CPAP maskine (= en maskine som laver et varierende lufttryk, så min
hals/luftrør ikke lukker sammen) og det indebærer, at jeg om natten har en
maske på ansigtet, som består af noget silikone.....

Problemet er først opstået efter at jeg er begyndt at bruge CPAP maskinen.

Jeg tænker meget på, om det har noget at gøre med en ny hårgele, som jeg er
begyndt at bruge for godt 8 mdr. siden. Derfor har jeg prøvet at skifte
mærke igen, men omvendt, så hjælper det heller ikke. Men sådan noget hårgele
er jo også særdeles klistret, så jeg ville kunne forstå, hvis det var
hårgeleen, da den jo sprayes i håret, og derved kan den ramme ansigtet. Men
den klistret fornemmelse kommer igen ca. 1 time efter, at jeg har vasket mit
ansigt/hænder.

Det skal siges, at jeg har væet til hudlæge og hudafdelingen på Gentofte
hospital - men uden resultat.

Jeg modtager MEGET gerne mange gode inputs, da det er ved at drive mig til
vanvid - specielt fordi jeg har meget kundekontakt i mit arbejde og jeg skal
bruge tid på at vaske mit ansigt og hænder adskillige gange i løbet af en
dag - og det har huden sikkert heller ikke så godt af.

Glæder mig meget til at høre fra jer.

mvh

Jesper

Fra : lh

Dato : 11-11-08 20:58

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bruge tid på at vaske mit ansigt og hænder adskillige gange i løbet af en
> dag - og det har huden sikkert heller ikke så godt af.

Lige et spørgsmål... ER du synligt klistret, så det kan ses og andre f.eks
kan mærke det også hvis de røre ved dig?

lh

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-08 21:41

"lh" <mail@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i meddelelsen

> Lige et spørgsmål... ER du synligt klistret, så det kan ses og andre f.eks
> kan mærke det også hvis de røre ved dig?
>
> lh

Ja - man kan se at jeg skinner i ansigtet...det ligner sved, men jeg føler
bestemt ikke at jeg sveder, men jeg fornemmer klart, at der ligesom
udskilles et eller andet i huden - noget som klister og det er vildt
irriterende. Det kommer også om vinteren, når det er koldt....

Fra : preben nielsen

Dato : 12-11-08 09:13

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i meddelelsen

> Det skal siges, at jeg har væet til hudlæge og hudafdelingen på Gentofte
> hospital - men uden resultat.

Hvad betyder "uden resultat" ?? Kunne de ikek konstatere, at du var klistret
?

-p

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-08 17:25

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad betyder "uden resultat" ?? Kunne de ikek konstatere, at du var
> klistret ?
>
> -p

Jo det kunne de sagtens, men kunne ikke finde en forklaring....og min
oplevelse på hospitalet var, at når det ikke lige er noget som lægerne
kender i forvejen...ja så er der ikke noget at gøre ved det....

mvh

Jesper

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 12-11-08 19:52

On Wed, 12 Nov 2008 17:25:26 +0100, "Jesper" <christop at
Klip

> [...]
>oplevelse på hospitalet var, at når det ikke lige er noget som lægerne
>kender i forvejen...ja så er der ikke noget at gøre ved det....

Hvorfor bruger de så alle de penge til forskning
mvh Ebbe