Del 4: En Ommér - en dysning historie
Fra : Dak

Dato : 11-11-08 20:22

Ja fik så opringningen fra KJ motorcykler angående min cykel. Havde
afleveret den i sidste uge til vinteropbevaringen og sagde de kunne lave
stort service, nye bremseklodser da der er kommet olie på de gamle samt
løse problemet med jetkittet/udstødningen.

I forbindelse med service opdagede de åbenbart at mine tændrør sad løse
samt tændkabler. Dermed ville mc'en brokke sig når de blev varme. Så de
sagde at det umiddelbart var problemet med at cyklen ikke kunne yde mere
efter jetkit installationen. Så Nu skulle jeg ikke havde ny udstødning
alligevel. Men for at de kunne tjene nogen penge på det så sagde jeg
ja til at de brugte en time på at forkorte min udstødning lidt. Det er
så kun for syns skyld.

Men de har endnu ikke rullet den endnu men glæder mig da til de gør. For
hviis tændrørerne ikke var problemet så står jeg med en lydpotte som er
forkortet og vel uden garanti.

Men håber det bedste. I det mindste står den trygt og varmt.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"