hjælp til Bid o matic -Ebay
Fra : jørn hansen

Dato : 11-11-08 19:53

--Efter at have læst Bagers artikel om bud på Ebay har jeg oprettet
bid o matic, men når den byder 16 sekunder før auktionens udløb åbner
denne en paswords rude som gør at jeg ikke kan nå at logge ind. <det
er meget lidt smart er der nogen der ved hvordan jeg ændrer i denne
opsætning ??? taak på forhånd Jørn
jørn landet

Fra : Richard

Dato : 11-11-08 14:09

On 11 Nov., 19:52, jørn hansen <jhlan...@HUKM1mail.dk> (slet HUKM1)
wrote:
> --Efter at have læst Bagers artikel om bud på Ebay har jeg oprettet
> bid o matic, men når den byder 16 sekunder før auktionens udløb åbner
> denne en paswords rude som gør at jeg ikke kan nå at logge ind.

Prøv i stedet Justsnipe - http://www.justsnipe.com/auctions/signin.asp
- selv i den gratis udgave undgår du det problem. Som server-baseret
sniper behøver du ikke havde din egen pc tændt under auktionen, du kan
blot åbne din mail næste morgen og afslutte handlen

Fra : jørn hansen

Dato : 13-11-08 13:24

det pøver jeg tak for hjælpen -mvh jørn

--
jørn landet

Fra : Armand

Dato : 12-11-08 00:19

jørn hansen (slet HUKM1) skrev:
> [...]
> denne en paswords rude som gør at jeg ikke kan nå at logge ind. <det
> er meget lidt smart er der nogen der ved hvordan jeg ændrer i denne

Hvis du byder samme dag, og det gør de fleste sniper-brugere vel, så gå
ind i "my Ebay" og sæt undervejs et flueben dér hvor du kan vælge at
forblive on-line resten af dagen. Dét kan hænde at holde døren åben også
for din sniper :-/

--
Armand.

Fra : Anders Majland

Dato : 12-11-08 08:29

> [...]
> ind i "my Ebay" og sæt undervejs et flueben dér hvor du kan vælge at
> forblive on-line resten af dagen. Dét kan hænde at holde døren åben også

Bid-o-matic plejer da at huske passworded - eller vendt rundt: Jeg har ikke
oplevet problemet ...

Nu er dfm jo nok ikke bedste sted til support - findes der ikke et forum
eller lign for specifik hjælp til programmet ?

/A

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 12-11-08 18:46

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> writes:

> Bid-o-matic plejer da at huske passworded - eller vendt rundt: Jeg har
> ikke oplevet problemet ...

Samme her. Jeg kunne tidl. finde et menupunkt til at teste hvor
hurtigt BoM var til at byde på ebay, men kan ikke finde det punkt
længere.

Hmmmm - har OP husket at downloade 2.9 beta'en? v2.8 Virker ikke med
ebay's nye sider SVJV.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : jørn hansen

Dato : 12-11-08 15:59

Tak for svaret men jeg har ebay open det er selve bid o matic
der åbner en lille paswordrude.

--
jørn landet

Fra : Johnny Hansen

Dato : 12-11-08 19:46

"jørn hansen (slet HUKM1)" <jhlandet@HUKM1mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> denne en paswords rude som gør at jeg ikke kan nå at logge ind. <det
> er meget lidt smart er der nogen der ved hvordan jeg ændrer i denne

options - bid - user data - username & keyword ? er det det ?