MS Windows
briani 27239
Digital signatur i IE
Fra : marberg

Dato : 11-11-08 19:17

Efter at have hentet IE Beta 3.0 kan jeg ikke få digital signatur til at
fungere på en bestemt side til at fungere.
Har derfor prøvet på andre sider og der er ikke problemer. Siden det drejer
sig om er Alm. Brand. som siger at certificatet er udløbet, men det gælder
til 10.03 20010
Hvad er der galt?

mvh
marberg

Fra : Holst

Dato : 11-11-08 19:24

marberg wrote:

> [...]
> sig om er Alm. Brand. som siger at certificatet er udløbet, men det gælder

Man kunne jo antage, at det var Alm. Brands system, der ikke virker med
den omtalte beta. Har du prøvet at kontakte Alm. Brands kundeservice for
at høre, om det er et almindeligt og kendt problem for brugere af den
omtalte betaversion.

I den forbindelse er det naturligvis værd at erindre, at betaversioner
jo netop er betaversion, fordi de ikke er gennemtestet ordentligt endnu
til at være den endelige version. Så at man oplever problemer med en
betaversion er ganske normalt.

Fra : Henning

Dato : 11-11-08 19:54

On Tue, 11 Nov 2008 19:17:17 +0100, "marberg" <marberg@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>sig om er Alm. Brand. som siger at certificatet er udløbet, men det gælder

" IE Beta 3.0"

Fra : Hauge

Dato : 11-11-08 20:11

Henning wrote:
> " IE Beta 3.0"

Ja i Windows 95, har du ikke skiftet dertil endnu?

Mvh Hauge

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-11-08 01:52

Prøv at køre siden i kompatilibet eller IE7 mode.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Pico

Dato : 12-11-08 23:57

marberg wrote:
> [...]
> Har derfor prøvet på andre sider og der er ikke problemer. Siden det
> drejer sig om er Alm. Brand. som siger at certificatet er udløbet,

Jeg kunne godt tænke mig et certificat der ike udløb før om knapt 18000 år,
hvor fås de
--
MVH
Pico