Opdatere en side en gang og kun en gang??
Fra : Martin Kruse

Dato : 25-07-01 13:47

Jeg har et lille problem..:

Jeg har en side som jeg gerne vil have opdateret en gang når man går ind på
den for at sikre at det er den nyeste version af filen man har og ikke en
som ens pc har lagret fordi den tror at der ikke er ændringer i den.
Kort sagt: Jeg vil gerne kunne opdatere min side én gang når man går ind på
den og derefter vise den helt almindeligt.
Hvordan gøre dette på den smarteste måde?

På forhånd tak

--

MK
http://www.msdesign.dk

Fra : Martin Hansen

Dato : 25-07-01 13:58

Du kan tilføje denne sætning

Response.Expires = 0

så lagre computeren ikke sidens indhold, dvs. det er altid "den nyeste side
hvad gang du logger ind på siden"

--
venlig hilsen

Martin Hansen