Bluetooth Stereo headset
Fra : anonym

Dato : 10-11-08 23:47

Hvad kan anbefales af Bluetooth Stereo headsets ? Det skal bruges til musik
på en mobil tlf. Det er ligemeget om der er mikrofon, da jeg regner med at
bruge tlf. normalt til tale. Men hvis det er på headsettet gør det da ikke
noget. Det skal dog ikke sidde og flappe ude for hovedet.

Fra : Peter Z

Dato : 11-11-08 04:09

jeg har lige købt disse:

Iqua BHS-701 Bluetooth Stereo Headphones
og de virker ganske fornuftigt

jeg fandt dem her hjemme til ca. 550 ,- men på e-bay til 180,- alt incl

dog passer laderen ikke ( engelsk stik) så jeg oplader den via et usb kabel