Sony Ericsson P1i & TDC Play
Fra : Rasmus O.

Dato : 10-11-08 16:50

Er her nogen der vil fortælle hvordan jeg kan få "FLY" på en P1i, så man kan
bruge Play?

MVH
Rasmus O.

Fra : Kim

Dato : 10-11-08 19:32

"Rasmus O." <rasmuso@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Er her nogen der vil fortælle hvordan jeg kan få "FLY" på en P1i, så man
> kan bruge Play?

Er det ikke nærliggende at spørge TDC ?

Mvh, Kim

Fra : Rasmus O.

Dato : 10-11-08 19:58

> Er det ikke nærliggende at spørge TDC ?
>
> Mvh, Kim
Hej Kim,
En rigtig god ide! (er prøvet for længst!) De siger P1i'eren ikke står på
deres liste,
derfor kan den ikke. Så var det jeg tænkte der er (også!) mange kloge
hoveder her...
MÅSKE nogen der er klogere end TDC??

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-11-08 20:01

"Rasmus O." <rasmuso@post.tele.dk> wrote in

> [...]
> på deres liste,
> derfor kan den ikke. Så var det jeg tænkte der er (også!) mange kloge

Der er en god chance for de har ret når nu det er deres egne programmer de
snakker om. På den anden side, 3 siger de ikke har en dansk klient til
MobilTV på C905 - sjovt nok har jeg den på min telefon hvilket overraskede
deres kundeservice temmelig meget.

Fra : Kim

Dato : 10-11-08 22:20

"Rasmus O." <rasmuso@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> En rigtig god ide! (er prøvet for længst!) De siger P1i'eren ikke står på
> deres liste,

Ok. Det kunne du jo blot ha' nævnt

Mvh, Kim

Fra : Claus Frigaard

Dato : 11-11-08 11:57

Hej

Jeg har faft Fly på min P1i, det blev dog fjernet lige så hurtigt igen som
det var kommet.

Inde i menuen funktioner ligger Tdc's Info&Sjov

Inde i Info&Sjov er der en menu der hedder "Opsætninger" - igennem denne kan
du få
Fly-opsætningen på din P1i.

Jeg ved dog ikke om Play virker igennem Fly P1i..

Mvh. Claus