"samlemanual" til nokia 5500
Fra : please-answer-here

Dato : 10-11-08 13:32

Er der nogen der ved om der findes en (evt. illustreret) beskrivelse af
hvordan man adskiller og gensamler en nokia 5500 sport?

Fra : Anders

Dato : 10-11-08 14:42

"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om der findes en (evt. illustreret) beskrivelse af
> hvordan man adskiller og gensamler en nokia 5500 sport?

Har du søgt på Google ?

Fra : please-answer-here

Dato : 10-11-08 16:37

Anders wrote:
> "please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en
> meddelelse news:49182a8f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Har du søgt på Google ?

Du får tre gæt - og hvis det ikke er nok får du to til ,-)

jo jeg HAR endevendt google

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 10-11-08 17:00

"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en

> jo jeg HAR endevendt google

Og dog , har du været her ?
http://www.youtube.com/watch?v=TFIK5en8y4s&NR=1

--
ad

Fra : Anders

Dato : 10-11-08 17:01

> Du får tre gæt - og hvis det ikke er nok får du to til ,-)
>
> jo jeg HAR endevendt google

Prøv at Google igen og så skriv 'disassemble nokia 5500 sport', så skulle du
gerne få 10 sider.

Fra : please-answer-here

Dato : 11-11-08 22:01

please-answer-here wrote:

> Du får tre gæt - og hvis det ikke er nok får du to til ,-)
>
> jo jeg HAR endevendt google

Tak for tålmodigheden. Jo jeg HAVDE overset youtube linket. Takker mange
gange.

Fra : Anders

Dato : 12-11-08 05:45

> Tak for tålmodigheden. Jo jeg HAVDE overset youtube linket. Takker mange
> gange.

Velbekomme