tasker til CBR 1000
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 10-11-08 18:33

Hej Ng
Jeg har gennem den sidste uge søgt HØJ og lav efter tasker til min CBR 1000
CS 24 - 1992.
Jeg er blevet anbefalet disse:
Wingrack N140 + monterings sæt Y155 fra GIVI.

Jeg vil herne have det bedste af det bedste, og vil derfor gerne høre om der
er nogle der har erfaring med dette mærke, disse beslag.
Takker på forhånd
Med venlig MC hilsen
John

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 11-11-08 22:54

Jeg har prøvet Hepco & Becker og Krauser. De kommer ikke i nærheden af Givi
(den dyre serie). Jeg har aldrig haft vand i mine Givi'er. Wingracket er
godt men grimt. Der findes flere alternativer (kig evt. i tyskland).

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 12-11-08 18:17

Hej Henrik.
Det var sådan nogenlunde det svar jeg havde ventet
MEN tak for dit svar, jeg er allerede nået frem til at det skal være GIVI
tasker, men må så lede efter en beslag der er kønnere end N140.
De bedste MC hilsener
John

Fra : Eg Egemarke

Dato : 18-12-08 12:03

Og jeg har kun dårlige erfaringer med Givi tasker, de er noget bras der
ikke kan holde og de sidder dårligt.
Jeg havde Krauser tasker på min, altid vandtætte og de er så robuste at
man kan sidde på den selvom de er tomme, og jeg er en lille smølf på 115 Kg.
Så Krauser tasker herfra...

MvH Eg

www.autocamperudlejningen.dk Så er ferien reddet....