Sammenlime skærm+forlænger (Fenda Exten
Fra : Simon

Dato : 10-11-08 16:48

Hej
Har netop modtaget min Fenda Extenda (billede: http://kortlink.dk/5ye2) ,
og jeg kunne godt tænke mig at spørge til valg af "lim"... Jeg vil gerne
undgå de medfølgende skruer, f.eks. så der er mulighed for at lakere hele
herligheden hvis jeg ønsker.

Limfladen ser pænt stor ud, så med det rigtige valg tror jeg nok den vil
blive hængende... Jeg har læst forskellige metoder som jeg tror kunne du:

1) Rudelim (til bil-forruder).

2) Anden semi-prof lim; Sikaflex er en produktserie jeg har set nævnt,
hvor man måske kan finde noget velegnet?

3) Acetone/Lego-metoden. Både skærmen og forlængeren er vist i ABS, så at
få dem 'smeltet' sammen bør ligge til højrebenet?

Jeg hælder nok mest til 3'eren; har nogen erfaring med noget lignende?
Takker..

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07