Erfaringer med Fullrate??
Fra : Erik K.

Dato : 10-11-08 21:02

Jeg har kigget på Fullrates tilbud og undrer mig over, at det kan gøres så
meget billigere end hos TDC. - For tiden har jeg bredbånd hos TDC med
4096/512 og betaler 304 kr. pr. måned.
Derudover har jeg bredbåndstelefoni til 129 kr. pr. måned incl. frie
samtaler til fastnet. - I alt 433 kr. pr. måned.

Hos Fullrate kan jeg få 8MBIT/1024 til 279 kr. pr. måned incl. fri telefoni
til fastnet. - Altså en besparelse på 154 kr. pr. måned for en højere
hastighed!

Derudover kommer etableringsomkostninger - herunder overførsel af nuværende
fastnetnummer - i alt 477 kr.

Er der nogen erfaring med Fullrate? - Holder det??
- Jeg kender ikke noget til firmaet.

Mvh
Erik

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-11-08 21:09

"Erik K." <erik.kirkeby@mail.dk> skrev :

>Er der nogen erfaring med Fullrate? - Holder det??

Masser.

http://groups.google.dk/groups/search?hl=da&as_q=Fullrate&as_epq=&as_oq=&as_eq=&num=10&scoring=&lr=lang_da&sitesearch=groups.google.com&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=2008&as_maxd=1&as_maxm=1&as_maxy=2008&as_ugroup=dk.edb.internet.*&as_usubject=&as_uauthors=&safe=off

Eller du kunne blot ha' hentet indlæg fra den sidste måneds tid,
især fra gruppen news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, hvor
spørgsmålet egentlig hører hjemme.
--
Kerim

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-11-08 22:05

Kerim Ellentoft skrev:

> Eller du kunne blot ha' hentet indlæg fra den sidste måneds tid,
> især fra gruppen news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, hvor
> spørgsmålet egentlig hører hjemme.

Oh, nej da, det kan vist ikke gå når spørgsmålet også omfatter telefoni.

--
Niels

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-11-08 22:10

Erik K. skrev:
> [...]
> nuværende fastnetnummer - i alt 477 kr.
>
> Er der nogen erfaring med Fullrate? - Holder det??

Fungerer fint her. Vær opmærksom på at der ikke er inkluderet de
sædvanlige mail-adresser, news-server o.l. Men der er (endnu) tale om et
dansk firma i modsætning til de øvrige internationale blodsugere.

--
Niels

Fra : Stig Johansen

Dato : 11-11-08 05:39

Erik K. wrote:

> Er der nogen erfaring med Fullrate? - Holder det??
> - Jeg kender ikke noget til firmaet.

Jeg har haft Fullrate med trådløs i mere end 2 år.
Ingen problemer hér.

Stig Johansen

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-08 08:30

Erik K. <erik.kirkeby@mail.dk> wrote:

> [...]
> fastnetnummer - i alt 477 kr.
>
> Er der nogen erfaring med Fullrate? - Holder det??

Det fungerer udmærket, og TDC har længe været kendt for høje priser og
dårlig service.

Erhvervskunder synes dog at være tilfredse ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-11-08 23:25

"Per Rønne"

> Det fungerer udmærket, og TDC har længe været kendt for høje priser og
> dårlig service.
> Erhvervskunder synes dog at være tilfredse ...

Vi har shoppet lidt rundt blandt andet for at få prisen ned
Men gang på gang kan/vil man ikke levere den ydelse der er lovet
Efter de indledende runder er det også så som så med supporten
Så vi er tilbage hos tdc igen, igen - det virker ...
Specielt dækning og services på mobilområdet synes at være vanskeligt for
nogen udbydere

- Peter

Fra : Per Rønne

Dato : 18-11-08 08:38

Peter Lykkegaard <plykkegaard@gmail.com> wrote:

> "Per Rønne"

> Vi har shoppet lidt rundt blandt andet for at få prisen ned

Lyder - erhvervskundeagtigt.

> [...]
> Så vi er tilbage hos tdc igen, igen - det virker ...
> Specielt dækning og services på mobilområdet synes at være vanskeligt for

FullRate har slet intet med mobilnettet at gøre, og man skal derudover
også helst bo rimeligt »urbant«; regn ikke med at enhver flække i
Vestjylland, eller Siriuspatruljens dækningsområde i Nordvestgrønland,
er dækket.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-11-08 09:17

Erik K. skrev:

> Er der nogen erfaring med Fullrate? - Holder det??
> - Jeg kender ikke noget til firmaet.

Jeg ville have haft Fullrate til både vores postadresse samt til vores
fritidshus.

Ingen af stederne ville eller kunne de dog løfte opgaven efter i første
omgang at have sagt god for den.

Havde dog på deres opfordring opsagt isdn-ekstranummer hos TDC for at kunne
konvertere, så for at få nummeret tilbage igen måtte jeg binde mig til
yderligere 6 måneder hos TDC.
Hans
www.zofiaoghans.dk