GPS software til C702 ?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-11-08 17:34

Hej

Overvejer at købe SE C702 eller måske W760i som begge har GPS og
skulle have et for mig at se noget ubrugeligt "løbeprogram"

Nogen der har haft gode erfaringer med funktionen af dette program?

Men jeg tænkte på, der må findes nogle bedre programmer derude, eller
mere fokuceret på andre ting?

Fx en cykelcomputer funkton, med viste hastighed, afstand højde osv?

Hvad kan man ellers finde af gode ting til telefonerne?

Mvh Bjarke

Fra : Chano Andersen

Dato : 08-11-08 08:43

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
[klip]
> Hvad kan man ellers finde af gode ting til telefonerne?

Umiddelbart ser det ud til at der skulle følge en kopi af Wayfinder med,
ligesom den indbyggede GPS skulle fungere med Google Maps. (Koster dog
datatrafik når du bruger det).

- Chano Andersen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-11-08 12:26

Bjarke Hansen <bjarke_h@hotmail.com> wrote in news:fef7fdb2-bba4-4b39-bb30-
ea63a614db31@40g2000prx.googlegroups.com:

> Overvejer at købe SE C702 eller måske W760i som begge har GPS og
> skulle have et for mig at se noget ubrugeligt "løbeprogram"

C702 har Google Maps som fungerer udemærket sammen med GPS'en (i hvert fald
på C905).

> Fx en cykelcomputer funkton, med viste hastighed, afstand højde osv?
> Hvad kan man ellers finde af gode ting til telefonerne?

Trekbuddy er vist ret populært til det formål.