jeg er lost vedr. se
Fra : tjaaa

Dato : 07-11-08 23:53

Hej ng
Jeg havde engang en se k750i, som jeg var utrolig glad for. Men den døde
(surt show), så jeg købte en nokia 6500 classic, mage til værste lxxt, skal
man lede længe efter.
Mit spørgsmål lyder: hvilken se skal man vælge? Har kigget på 702, men der
siger alle de kloge at tasteturet er noget møg. 902 er for dyr i mine øjne.
850 kan jeg ikke finde til billige penge med abbo.Hvad ville være en god
erstatning for en 750'er?
Mvh Søren

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-11-08 01:48

tjaaa skrev:

> Hvad ville være en god erstatning for en 750'er?

Kan du ikke købe én igen?

Ellers en W800 eller W810?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 08-11-08 06:22

> Kan du ikke købe én igen?
>
> Ellers en W800 eller W810?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

W800/810 er for dyre idag Hans, hvis det skal være en W model, så skal det
være en 890i, den er extrem billig for tiden hos DLG Tele (ikke simlåste).

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-11-08 17:45

Anders skrev:

> W800/810 er for dyre idag Hans,

Jeg tænkte nok du ville punke mig!

> hvis det skal være en W model, så
> skal det være en 890i, den er extrem billig for tiden hos DLG Tele

994 kr i løbet af ½ år
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Anders

Dato : 08-11-08 17:48

> Jeg tænkte nok du ville punke mig!

> 994 kr i løbet af ½ år
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Det er 999,- inkl. alle udg. og det er meget billigt ift. hvad Telia og TDC
tager for dem. Og så er de ikke engang simlåste.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-11-08 12:03

On 8 Nov., 17:48, "Anders" <anders.fo...@gmail.com> wrote:

> Det er 999,- inkl. alle udg. og det er meget billigt ift. hvad Telia og TDC
> tager for dem. Og så er de ikke engang simlåste.

Men bemærk, man skal være specielt opmærksom på, hvis man flytter sit
nummer og bruger abonnementet hos DGL og Callme så bliver det noget
dyrere end "minimumsforbruget" som der står på mobilpriser... For det
er ikke inkluderet hverken opkaldsafgifter, sms, datatraffik eller
noget som helst andet end "minutter"

Det var et meget dyrt bekendtskab at være kunde hos callme igennem
6måneder... sådan ca. 500-600kr pr måned selvom jeg har minimums på
250 og næsten uden at bruge telefonen specielt meget.

Så jeg har grublet lidt over det, og synes altså at 3´ kan man da
udnytte prisen på abonnementet da hele beløbet kan bruges til
forbrug... og derfor kan regne med ikke at komme mange kroner over
minimumsforbruget.. Selvom telefonen er klart dyere efter de 6måneder
tror jeg på det bedre kan betale sig at vælge en god udbyder.

Telia har vist også samme vilkår med deres minumumsforbrug, hvis ikke
flere...

Fra : Anders

Dato : 09-11-08 05:25

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

tror jeg på det bedre kan betale sig at vælge en god udbyder.

Telia har vist også samme vilkår med deres minumumsforbrug, hvis ikke

Nu er man jo ikke tvunget til at bruge det medfølgende simkort, da DLG ikke
låser deres mobiler.

Skal ikke have noget som helst at gøre med Call Me el. Telia at gøre - det
er nogle fusker firmaer begge 2. Og det gælder også 3.

Fra : Ralph Køster

Dato : 09-11-08 09:16

Jeg har altid haft Nokia men har prøvet en SE.
Nu må jeg indrømme at SE på mange områder er bedre end Nokia.

Jeg startede med en SE k850i og har nu en W902 og den kan jeg absolut
anbefale.
Du får 8 gb kort, de fede ear-plugs, div ledninger til at forbinde telefon
til anlæg/pc. Ikke bare de trad. kabler.
Derudover et fedt design med gummiknapper og god stort skærm med
krystalklart billede. 5,0 mpix kamera.

Mit råd....Køb den.

Helt klart en godt køb.

Ralph Køster.

Fra : tjaaa

Dato : 10-11-08 18:44

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> [...]
> til anlæg/pc. Ikke bare de trad. kabler.
> Derudover et fedt design med gummiknapper og god stort skærm med

tak for alle svar og anbefalinger...
Det endte sgu med en w902
Mvh Søren