Anderledes supermarked
Fra : J W Nielsen

Dato : 09-11-08 22:33

Hej...
Har I nogle adresser på asiatiske- og mellemøstlige supermarkeder i
Københavnsområdet som man kunne aflægge et besøg?
Bor i det nordligste Sjælland og der findes absolut ikke nogen muligheder i
den retning.

Mvh Jørgen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 09-11-08 22:52

J W Nielsen skrev:

> [...]
> supermarkeder i Københavnsområdet som man kunne
> aflægge et besøg? Bor i det nordligste Sjælland og der findes

Prøv at tage en af færgerne til Helsingborg. Der har jeg
set flere af slagsen. I kvarteret "Centrum" er der et som
vistnok er kinesisk. Og i kvarteret "Söder" er der flere
butikker samt et stort torv med en masse frugt og grønt.

Navne og adresser husker jeg ikke lige nu.
--
Herluf :·)

Fra : Lars

Dato : 10-11-08 10:20

"J W Nielsen" <jorgen@fjern5nielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej...
> Har I nogle adresser på asiatiske- og mellemøstlige supermarkeder i
> Københavnsområdet som man kunne aflægge et besøg?

Thai-supermarkedet på Istedgade er et besøg værd, hvis du er på de kanter.
Det ligger 100m fra Enghave Plads.

/Lars

Fra : J W Nielsen

Dato : 10-11-08 20:59

Hej - og tak for jeres svar...
Bor i Gilleleje... Sjovt nok havde jeg ikke tænkt på "hinsidan".
Medbringende den stærke danske valuta, kunne det absolut være en mulighed.
Skal på kursus i Kbh sidst på ugen, så mon ikke jeg kunn aflægge Istedgade
et besøg... For at købe ind altså

Mvh Jørgen

Fra : Nina

Dato : 10-11-08 21:25

Vi plejer at handle i et asiatisk supermarked på Østerbrogade, når vi
skal have forårsrulledej mm. Det har et ret stort udvalg

- Nina

Fra : jos

Dato : 10-11-08 21:57

>, så mon ikke jeg kunn
> aflægge Istedgade et besøg... For at købe ind altså
>
> Mvh Jørgen

jeg forstår! - man kan købe meget i Istedgade

finn