Blæs på regler om madlavning
Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-08 09:41

Alle regler distraherer vor opmærksomhed væk fra reglernes egentlige mål og
gør os tankeløse. Nietzsche

Informations overskrift-dynamit 3.11

For mange regler fratager os evnen til at tænke selv."

Fra : Hauge

Dato : 09-11-08 09:54

Bo Warming wrote:
> For mange regler fratager os evnen til at tænke selv."

Skal du indordne dig under mange regler?

/Hauge

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-11-08 10:22

Hauge wrote:

> Skal du indordne dig under mange regler?

Jeg havde håbet på, at denne gruppe kunne holdes fri fra BW, som jeg i mange
år har filtreret væk. Når nogen svarer ham kan jeg imidlertid ikke undgå at
blive belemret med tåbens kommentarer.
Derfor er jeg nu nødt til at filtrere dig væk også - selv om jeg ikke har
noget imod dig i øvrigt. Ærgerligt.

--
Kurt Lund

Fra : Hauge

Dato : 09-11-08 10:33

Kurt Lund wrote:
> Derfor er jeg nu nødt til at filtrere dig væk også

Nåeh, nu er jeg sørme ked af det, så ked af det at jeg tror jeg løber ud
foran et tog..
Men da du også selv citerede en del af BW's indlæg, så bør du jo filtrere
dig selv væk.. Hvor dum er du egentligt?

> - selv om jeg ikke
> har noget imod dig i øvrigt. Ærgerligt.

Ærgeligt for dig, jeg er faktisk ligeglad..

/Hauge

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 09-11-08 12:41

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> undgå at blive belemret med tåbens kommentarer.
> Derfor er jeg nu nødt til at filtrere dig væk også - selv om jeg ikke har

¨'

Svarer det ikke lidt til, at gå ind på en restaurant og bestille et måltid,
man ikke bryder sig om, hvis man vælger af læse indlæg fra personer, man
bliver irriteret over? Jeg har aldrig forstået fidusen med at "filtere" folk
væk, som andet end en tom demonstration i offentlighed "Se, hele verden, jeg
læser ikke indlæg af XX".
Hvis man kan se header og forfatter, kan man jo blot lade være at læse
indlægget.Eller er det ligesom alkoholikere, der må hælde sprutten i
afløbet, for ikke at drikke den?

Anders

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-11-08 13:05

Anders Halskov-Jensen wrote:

> [...]
> Hvis man kan se header og forfatter, kan man jo blot lade være at læse
> indlægget.Eller er det ligesom alkoholikere, der må hælde sprutten i

Nej, sådan hænger det ikke sammen. I rigtig mange grupper har jeg oplevet at
BW ind imellem har stået for 90% af indlæggene. Det er ødelæggende for en
gruppe. Jeg vælger derfor at filtrere for kun at kunne se relevante indlæg.
Når der så er nogen der besvarer tåben, så tvinges jeg indirekte til at
se/læse hans indlæg, fordi jeg ikke altid på emnet kan se, at de kommer fra
ham.
Så jeg vælger så absolut IKKE at læse indlæg fra nyhedsgruppernes
landsbytosse. Tværtimod.

--
Kurt Lund

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 10-11-08 20:20

> [...]
> kommer fra ham.
> Så jeg vælger så absolut IKKE at læse indlæg fra nyhedsgruppernes

Det må være min intelligens, den er gal med. Jeg forstår ikke hvad der
tvinger dine øjne henover et indlæg du ønsker at blive fri for. Hvis
problemet er, at du uforfarende opdager, du er i gang med at læse et indlæg
fra en person, du ikke sympatiserer med, så lad dog være at læse videre. Du
er vel ikke så sart, at det kan ødelægge din dag? Isåfald er det et
selvvalgt primadonnaproblem, og så melder jeg mig også gerne frivilligt til
dit killfilter Der ender vi vel allesammen, fordi vi besvarer et indlæg,
der er et svar på et indlæg, der er et svar på et indlæg af
BW................

Anders

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-11-08 01:19

Anders Halskov-Jensen wrote:

> Det må være min intelligens, den er gal med.

Ja.

--
Kurt Lund

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 11-11-08 21:26

> Ja.
>
> --
> Kurt Lund

Quote Kurt Lund:"Og så lader jeg diskussionen hvile, da det er en madgruppe
og ikke en gruppe
til personlige angreb."

Hvor har du ret!

Anedrs

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-08 17:43

> [...]

> ikke undgå at blive belemret med tåbens kommentarer.
> Derfor er jeg nu nødt til at filtrere dig væk også - selv om jeg ikke

Nap du bare mig med i samme ombæring:

> [...]
> mål og gør os tankeløse. Nietzsche
>
> Informations overskrift-dynamit 3.11
>
> For mange regler fratager os evnen til at tænke selv."

-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Erik Olsen

Dato : 09-11-08 17:52

Jens Bruun wrote:

> Nap du bare mig med i samme ombæring:

Done.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-11-08 19:00

Jens Bruun wrote:

> Nap du bare mig med i samme ombæring:

OK.

--
Kurt Lund

Fra : Johnny Andersen

Dato : 10-11-08 23:56

> OK.

Du er sgu ikke for smart, Kurt Lund....
Hvorfor tror du, at nogen_er_intresseret i hvem du smider i killfilteret?
Men hvis man filtrere alle væk, som ikke har den samme mening, som en selv -
han man altid ret...

/Johnny - som aspirerer til Kurts killfilter..

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-11-08 01:21

Johnny Andersen wrote:

> Du er sgu ikke for smart, Kurt Lund....

Hvilket du ikke kan udtale dig om, da du ikke kender mig.

Fra : Hauge

Dato : 11-11-08 06:26

Kurt Lund wrote:
> Og så lader jeg diskussionen hvile, da det er en madgruppe og ikke en
> gruppe til personlige angreb.

Ddt skulle du have tænkt på inden du opførte dig som en forkælet snothvalp
på 7 år.

/Hauge

Fra : Max

Dato : 10-11-08 20:46

Hej Kurt

> Jeg havde håbet på, at denne gruppe kunne holdes fri fra BW, som jeg
> i mange år har filtreret væk. Når nogen svarer ham kan jeg imidlertid
> ikke undgå at blive belemret med tåbens kommentarer.

Jeg havde håbet denne gruppe kunne holdes fri for folk der vil
bestemme havde andre gør.

> Derfor er jeg nu nødt til at filtrere dig væk også - selv om jeg ikke
> har noget imod dig i øvrigt. Ærgerligt.

I din selvhøjtidlighed kan du jo passende tage mig med.

--
Mvh Max