dele til mc
Fra : eigil

Dato : 09-11-08 14:19

MCSPORT i Sabro er gode til at skaffe reservedele som er vanskelige at
finde.

Fra : Thore Jensen

Dato : 09-11-08 16:48

eigil skrev:
> MCSPORT i Sabro er gode til at skaffe reservedele som er vanskelige at
> finde.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men de er ihvertfald dygtige til
at spamme... eller det måske helt tilfældigt at din email er ea@mcsport.dk

Din reklame hører til i dk.opslag og ikke her..

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-08 21:06

Huuu troede lige han var snu

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 09-11-08 13:54

Tjek.... Det kræver nu ellers ikke de store hjernevindinger at oprette
en anonym webmail i dag..

Bent

Fra : Johnny Hansen

Dato : 10-11-08 17:21

>"Bent_Albertslund" <glente45@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
>Tjek.... Det kræver nu ellers ikke de store hjernevindinger at oprette
>en anonym webmail i dag

Han er ellers snu nok - denne tråd giver jo reklame, det ville ikke være det
samme hvis det var med anonym email..