LevenOne FBR 1418 tx
Fra : Henning Lund

Dato : 09-11-08 21:43

Nogen der kender denne router? Jeg mangler lidt indsigt i
forwarding rules/virtual server.

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-08 05:56

Henning Lund wrote:
> [...]

Jeg ved ikke om dette kan bruges til noget:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

Mvh Ebbe

Fra : Henning Lund

Dato : 10-11-08 14:02

Ebbe (7000) <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev:

> Jeg ved ikke om dette kan bruges til noget:
> http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
>
> Mvh Ebbe

Ikke helt, jeg vil lige rette, den hedder LevelOne i stedet for
det andet sludder jeg skrev. Nej problemet ligger i, at jeg ikke
kan tilgå TDC´s home19 server fra et browservindue, det fatter
jeg ikke hvorfor. Jeg kan på en maskine, men ikke en anden, de
sidder begge bag sådan en router, den maskine der ikke kan gå på
home19, har netop rettighederne via routeren, den anden maskine
har jeg ikke lavet regler i routeren for, men den suser ind på
home19 uden problemer

Fra : N_B_DK

Dato : 13-11-08 08:01

"Henning Lund" <dendurikke@lite.dk> wrote in message
> Nogen der kender denne router? Jeg mangler lidt indsigt i
> forwarding rules/virtual server.

Har manualen til den hvis det er.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Henning Lund

Dato : 15-11-08 14:41

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev:

> Har manualen til den hvis det er.

Det har jeg også selv, men mit problem var der intet om, men det
er vist løst nu.