Nordea på Mac
Fra : Palle

Dato : 09-11-08 12:31

Hello!

Prøver at køre netbank demoen på:

https://www.netbank.nordea.dk/netbankdemo/index.jsp

Sker ikke noget. Jo der kommer et billede op hvor jeg skal godkende at
have tillid til certifikatet, hvilket jeg accepterer. Men herefter sker
der ikke noget? Dette er med Firefox 3. Safari viser et rødt kryds der
hvor Java Appletten skulle være.

Ifølge Nordea selv skulle det virke på Mac, men med undtagelser af vise
funktioner inde i netbanken som så ikke virker.

Er der nogen der har haft rodet med det og som har en ide?

Fra : Fietsenmaker

Dato : 09-11-08 17:22

Palle skrev:
> [...]
> funktioner inde i netbanken som så ikke virker.
>
> Er der nogen der har haft rodet med det og som har en ide?

Prøv Nordea's hotline

Fra : Palle

Dato : 09-11-08 23:48

In article <49170e37$0$18144$6c36adad@news.usenetserver.com>,
Fietsenmaker <fietsen@maker.com> wrote:

> Prøv Nordea's hotline

Arhhh sorry!! Fik vist ikke penslet helt ud af jeg er Mac bruger. De
skriver indirekte på deres hjemmesider at det skulle virke på Mac, men
at Hotline ikke ved en fis om Mac relaterede problemer.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-08 00:20

Palle skrev:

> [...]
> have tillid til certifikatet, hvilket jeg accepterer. Men herefter sker
> der ikke noget? Dette er med Firefox 3. Safari viser et rødt kryds der

Har du en virkende Java i din Mac?

Du kan installere Java ved at gå ind på denne side:
http://java.com
og klikke på knappen Free Java Download.

På samme side finder du linket "Do I have Java", som du kan
klikke på for at få tjekket din Java-installation.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhederne i Internet Explorer 7, og hvordan du bedst