Windows error text, hvor ligger det?
Fra : Jakob

Dato : 25-07-01 12:12

Hej.
Hvis jeg vil lave lidt sjov med Windows, og lave systemfejl's texterne om,
er der hvor så nogen der ved hvor de ligger henne på HD?
Jeg har selvfølgelig også linux, ellers ville jeg nok ikke spørge om det.
Jeg har Winblows 98.
Jakob

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 25-07-01 12:29

Jakob wrote:
> Hvis jeg vil lave lidt sjov med Windows, og lave systemfejl's texterne om,
> er der hvor så nogen der ved hvor de ligger henne på HD?
> Jeg har selvfølgelig også linux, ellers ville jeg nok ikke spørge om det.

Det kommer spørgsmålet da ikke til at dreje sig om linux/unix af, gør
det?

--
Lars Kongshøj

Fra : Danni Finne

Dato : 25-07-01 14:19

> Jakob

En mand kommer ind i en skobutik, og siger: "Jeg gerne vil købe 2 liter
maling, jeg har selv følgelig taget rene sokker på - Ellers ville jeg nok
ikke spørge."

Hmmmmmmmmmmm.

--
Danni

Fra : Jakob

Dato : 25-07-01 16:24

Danni Finne wrote:

> En mand kommer ind i en skobutik, og siger: "Jeg gerne vil købe 2 liter
> maling, jeg har selv følgelig taget rene sokker på - Ellers ville jeg nok
> [...]
Hmmmm Selv. Og lad i ovrigt vær' med at reply på et spørgsmål, når du ikke
har andet end et dårlig og ubrugeligt svar.
(Ellers ville jeg nok ikke skrive det her(upp my ass!)

Fra : Andreas Jensen

Dato : 25-07-01 16:57

> Hmmmm Selv. Og lad i ovrigt vær' med at reply på et spørgsmål, når du ikke
> har andet end et dårlig og ubrugeligt svar.
Han prøver at fortælle dig at du spørger i den forkerte gruppe. Prøv i
stedet en af dk.edb.system.ms-windows-grupperne.

> (Ellers ville jeg nok ikke skrive det her(upp my ass!)
Er det malingen du taler om her?

/Andreas

Fra : Steen Suder

Dato : 25-07-01 17:58

Jakob wrote:

> Hmmmm Selv. Og lad i ovrigt vær' med at reply på et spørgsmål, når du ikke
> har andet end et dårlig og ubrugeligt svar.
> (Ellers ville jeg nok ikke skrive det her(upp my ass!)

Som tidligere anført hører dit spørgsmål ikke hjemme i
dk.edb.system.unix, der handler om Unix, men i stedet i
dk.edb.system.ms-windows.

Du bedes venligst respektere dette.

Desuden skriver du på en yderst uhøflig måde og langt udenfor almindelig
netikette. Dette tolereres ikke i længden og medfører som regel klage
til din udbyder.

Læs her hvorfor:
http://www.usenet.dk/netikette/

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Steen Suder

Dato : 25-07-01 17:53

Jakob wrote:

> [...]
> er der hvor så nogen der ved hvor de ligger henne på HD?
> Jeg har selvfølgelig også linux, ellers ville jeg nok ikke spørge om det.

Dit spørgsmål, ihvertfald som jeg læser det, har intet at gøre med
fundatsen for den gruppe du har stillet det.

Læs selv her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.system.unix

Du skriver at hvis du vil lave sjov med Windows og du spørger om hvor
systemfejl's texterne ligger som du kan lave dem om. Til sidst skriver
du at du har Winblows 98.

Da det her er en Unix nyhedsgruppe, kan du ikke regne med at folk ved
noget om Windows. Dette emne er også off-topic i denne gruppe.

Jeg vil anbefale dig at prøve i en windows nyhedsgruppe som f.eks.
dk.edb.system.ms-windows da folk der ved mere om svaret på dit
spørgsmål.

Læs her hvorfor:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.system.ms-windows

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 30-07-01 00:19

Jakob wrote:

> [...]
> er der hvor så nogen der ved hvor de ligger henne på HD?
> Jeg har selvfølgelig også linux, ellers ville jeg nok ikke spørge om det.

Du kan finde de ting du vil rette med (soeg med /).

od -c /dev/hda | more

(erstat evt hda efter behov).

http://bigfoot.com/~thunderbear