Bærbar med PCI
Fra : Anders R. Hansen

Dato : 25-07-01 12:02

Jeg er på udkig efter en bærbar computer med PCI-slot således at jeg kan
udvide med forskellige PCI-kort.
Hvilke producenter giver denne mulighed og i hvilke serier?
Og er der nogen der kan anbefale noget bestemt?
Jeg leder ikke efter noget hurtigt, men i prisklassen 10.000-12.000 kr!

På forhånd tak!

Mvh.

Fra : Michael Petersen

Dato : 25-07-01 12:13

øhh

det får nu nok ikke plads til i en bærbar

men du kan til mange prof. bærbare købe en portreplikator som er en slags
dockingstation med PCI pladser og tilslutning af eksterne enheder

mvh

Michael

Fra : Anders R. Hansen

Dato : 25-07-01 12:26

Jeg havde bare fået det indtryk af en ven at der var flere bærbare med et
PCI-slot på bagsiden!!!
Lidt trist for de prof.-bærbare er nok lidt for dyre til mig

Fra : Claus Sørensen

Dato : 25-07-01 13:20

En portreplikator giver mulighed for ekstra ind og udgange, som fx. tastatur
og mus, og flere USB porte. Ikke PCI-slots.

Claus Sørensen, Laptop4u

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 25-07-01 13:40

> En portreplikator giver mulighed for ekstra ind og udgange, som fx.
tastatur
> og mus, og flere USB porte. Ikke PCI-slots.

IBM's Dockingstations (de store af dem) har mulighed for PCI-kort...

Ikke portreplicatorene..

// Søren

Fra : Henning

Dato : 25-07-01 12:15

On Wed, 25 Jul 2001 13:02:15 +0200, "Anders R. Hansen"
<andrh@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Og er der nogen der kan anbefale noget bestemt?
>Jeg leder ikke efter noget hurtigt, men i prisklassen 10.000-12.000 kr!

Ingen har det du søger - kun i dockinstationerne.

Henning