Min hund har mareridt........
Fra : RacingBabe

Dato : 25-07-01 10:40

.........tror jeg ihvertfald.

Er det meget normalt at hver gang hunden sover, så ligger den og ryster,
piber og gør? Om dagen gør han aldrig nogensinde.

Er det noget jeg skal være bekymret over?

/ Jeanne

Fra : Ole Alm

Dato : 25-07-01 10:57

> ........tror jeg ihvertfald.
>
> Er det meget normalt at hver gang hunden sover, så ligger den og ryster,
> piber og gør? Om dagen gør han aldrig nogensinde.
>
> Er det noget jeg skal være bekymret over?

Du må sige til den at den skal gå tidligere i seng så den ikke sidder oppe hele natten og ser gysere
på TV

Men nej, med det kendskab jeg har til hunde er det vist meget normalt. Min gamle hund kunne hyle som
en ulv, men kun i søvne

mvh Ole

Fra : Lars Stricker

Dato : 25-07-01 11:26

Hej
Næh, det gør alle hunde.Den drømmer simpelthen.
Selv nøjes jeg med at snorke
mvh
Lars
************

Fra : Lars Stricker

Dato : 25-07-01 11:27

Hej

Fra : Christian Andresen

Dato : 25-07-01 14:01

Vores flat gør det også, det kan være ret underholdende at se/høre på

For at den kan have mareridt skal den jo kende til noget uhyggeligt,
den kan jo ikke "ud af den blå luft" opleve noget slemt.

mvh

christian

Fra : Mikkel Michelsen

Dato : 31-07-01 13:18

Min flatcoat Kora gør det også, den ligger sådan og småbjæffer. Jeg tror den
ligger og drømmer om juleaften, hvor den fik alt det papir, den ville, og
var så glad, at den lå og gryntede.

Kora kan besøges på http://mikkel.jeberg.com/kora

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 31-07-01 13:35

"Mikkel Michelsen" <mikkel@innocent.com> skrev i en meddelelse
> [...]
tror den
> ligger og drømmer om juleaften, hvor den fik alt det papir, den

Ups tør du godt give din hund gavepapir at lege med .. det er jo fyldt
med giftstoffer osv...hos os er både gavepapir og gavebånd bandlyst
legetøj ... uanset om det er jul eller ej...

hils fra Ami

Fra : Mikkel Michelsen

Dato : 31-07-01 13:58

Hej "Prange",
ja den gang årligt fik den lov på betingelse af, at papiret ikke spises, kun
beleges.

Godt jeg ikke holder jul hos dig, det lyder kedeligt.

Fra : RacingBabe

Dato : 01-08-01 09:18

> Godt jeg ikke holder jul hos dig, det lyder kedeligt.
----------------
Hej Mikkel!

Kora kender jeg jo godt fra Parken. Det er min hund Albert (Den lille tynde
whippet) der har mareridt. Tænkte han måske drømte om sin tidligere ejer

/ Jeanne Maria Fjorback

Fra : Bjerg

Dato : 25-07-01 20:11

Min hund drømmer også tit, men oftest er det noget sjovt for den ligger og
logre.
Lene

Fra : RacingBabe

Dato : 26-07-01 10:35

> Min hund drømmer også tit, men oftest er det noget sjovt for den ligger og
> logre.
------------
Hvor sødt

/ Jeanne

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 26-07-01 10:53

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> skrev i en meddelelse

> Er det noget jeg skal være bekymret over?
>
> / Jeanne

Nej det tror jeg ikke du skal bekymre dig om .. mine hunde drømmer da
også .. og det har alle de hunde jeg har haft gjort ...men for at det
kan være mareridt skal de vel have haft nogle onde oplevelser .... jeg
tror mine er på harejagt eller måske vogter Wupper får ... tror det
er en helt normal ting at hunde drømmer ... gid vide om også fugle
drømmer forresten ...

hils fra Ami