UK og Norge er umoralske - også Sverige
Fra : Ukendt

Dato : 29-10-08 13:07

Marie Louise Bruun Jørgensen:

"Det skal være sværere for ekstremister og såkaldte had-prædikanter at komme
ind i Storbritannien, mener landets indenrigsminister, Jacqui Smith.

Derfor bliver der nu indført nye retningslinjer, der skal gøre det lettere
for myndighederne at nægte ekstremisterne indrejse. Det betyder, at det
fremover er op til de enkelte personer, der er kendt for at skabe problemer,
at bevise, at de ikke vil skabe røre, skriver BBC."

Hvor ER det nedrigt, tænker de slet ikke på, at de krænker og sårer disse
mennesker?

Norge sender nu et team ud for at forhindre asylanter i at komme ind, og nu
vil de gud hjælpe mig tjekke hvor asylanter kommer fra, - over 95% smider jo
deres identifikationspapirer ud, før de melder sig i Sverige, Norge eller
Danmark. Og det er jo nok fordi de ikke vil tilbage til sikre dødsdomme
eller sikker tortur, - spørg bare vores CRL.
Det kan umuligt være fordi de ikke vil tilbage til lande, hvor man tjener 30
kroner om måneden ved hårdt dagligt slid, - som Arne Melchior slog fast:
"ingen flygter jo fra sit fødeland, medmindre de er forfulgte" - og det tror
vi fuldt og fast på.

Det er jo rystende at også Sverige nu sender afviste irakere tilbage, uanset
om de vil eller ej, hvad er der sket med det store lysende eksempel mod øst?

*Moral* det er at lade være med at stille spørgsmål, og at lade være med at
sende folk, som kommer ind, ud igen, - det kan enhver gloriepudsende
moralist vel se.

Pointe: Det ER ikke så simpelt som De Radikale og en type som CRL, gerne vil
gøre det til.
Det er heller ikke pr automatik en god gerning at hjælpe folk uanset
situationen, - type-eksempel er at hjælpe etioperne til at blive dobbelt så
mange, velvidende at de allerede nu er på hungersnødens rand hele tiden, -
men "gode mennesker" kan ikke tåle at høre modsigelser, de har det som CDs
tidligere leder med: "Pengene skal bare falde", også uanset om de gør skade
eller gavn, for de gør gavn FOR OS, og vores glorier, og det er trods alt
det der tæller.

Amen

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-08 13:14

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> nu vil de gud hjælpe mig tjekke hvor asylanter kommer fra, - over 95%
> smider jo deres identifikationspapirer ud, før de melder sig i Sverige,

Skal vi dømme UK og Norge mm på moral så er der stor enighed om følgende
kriterie

"Den handling er den bedste, som giver mest mulig lykke til flest mulig
mennsker", Francis Hutcheson 1694-1746 Jeremy Bentham 1748-1832

Lykke opnåes bedst i et homogent samfund, og der bør især ikke tillades
indrejse af asylanter der smider papirerne ud FOR AT FUPPE OS