hvad betyder : objCMD.commandtype = adCmdS~
Fra : Samir Munir

Dato : 25-07-01 10:17

hej asp-guruer,

ved at køre følgende får jeg denne meddelelse :

http://vitao.wellnesscheckpoint.com/newscentral/VDE/madopskrifter/
(klik herefter på "vis index")

Der skulle nu ske følgende promtning :

ADODB.Command error '800a0bb9'

Arguments are of the wrong type, are out of acceptable range, or are
in conflict with one another.

/newscentral/VDE/madopskrifter/visindex.asp, line 44

Jeg har kigget på linie 44 i den pågældende asp fil, og her står :
objCMD.commandtype = adCmdStoredProc

men hvad skal det betyde? det virker fint når det køres fra vores
test-server...

er der nogen der har en ide?

er der nogen der kan linke til nogle gode
asp-gør-det-selv-turtuial-sider?

mvh
samir

Fra : Janus Klok Lauritsen

Dato : 27-07-01 19:11

En ide:
adCmdStoredProc er en constant der bliver sat, et eller andet sted og måske
er dette sted i en global.asa fil som ligger på test-serveren men ikke på
den anden server....Måske kan du finde ud af hvad denne constant skal sættes
til og så sætte den i selve scriptet ???
Det kunne også være at i bruger forskellige versioner af ADO på de 2
servere...

Det er lidt svært at vide, da vi jo ikke har ret meget af koden...
Send eventuelt koden, så vi kan se den....

Gode asp-gør-det-selv-turtuial-sider:
html.dk
asp.dk
activeserverpages.dk
+ en million du finder ved at søge på +asp +tutorial på google.com
Held og lykke
Janus

Fra : QuizLand.dk

Dato : 31-07-01 09:14

adCmdStoredProc er en konstant som er defineret i ADOVBS.inc - inkluder
denne file via <!# include>
direktivet, så skulle det virke

Steen
Vind præmier gratis: