Sæde-vedligehold
Fra : John Quist

Dato : 06-11-08 13:28

Hey

Har sat min Bandit600 ind for vinteren (snøft) men har taget batteriet
og sædet med mig hjem.

Hvordan skal jeg behandle sædet, for at bevare den bedst muligt? Jeg
har noget snoe-seal, som jeg bruger til mine vandrestøvler (http://
kortlink.dk/5xzy) - men går det, at bruge dette til sædet eller skal
jeg have fat i noget andet inden den skal tilbage på dyret for
vinteren?

Kh. John Quist

Fra : Armand

Dato : 06-11-08 22:32

John Quist skrev:
> [...]
> kortlink.dk/5xzy) - men går det, at bruge dette til sædet eller skal
> jeg have fat i noget andet inden den skal tilbage på dyret for

Sædepleje er noget man bedst ignorerer derved at man oftest kommer til
at glide nytteløs rundt på sit velplejede sæde under kørslen =

--
Armand.

Fra : Siavash T.

Dato : 07-11-08 01:30

Jeg bruger parafinolie til min (kunstleder) sæde, og afmonterer den i
vintertiden og holder den indenfor (huset) for at undgå frost i
skuret.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 07-11-08 15:14

Siavash T. skrev den 07 nov 2008 i news:61ed95ed-7c2b-4962-b01b-
2ba187f47b37@i24g2000prf.googlegroups.com:

> Jeg bruger parafinolie til min (kunstleder) sæde, og afmonterer den i
> vintertiden og holder den indenfor (huset) for at undgå frost i
> skuret.

Smart måde at holde skuret frostfrit på

Fra : B&O

Dato : 07-11-08 18:26