3com Officeconnect access point og vista
Fra : ThomasV

Dato : 06-11-08 09:15

Hej,

Jeg har et stort problem.

Jeg kan ikke få kontakt til min officeconnect i vista.

Hos en kammerat med XP satte vi et kabel mellem computeren og 3com'en.
Derefter fik jeg forbindelse med Gataway discover, som det program
3com bruger hedder, når jeg vil ændre opsætning.

Jeg tager hjem da jeg ved at der ikke er noget i vejen med 3com'en.
Men gateway discover på vista virker bare ikke...

Desuden kan min kammerats XP computer godt logge på accesspointen, men
min vista kan ikke...

Hvad pokker er der galt?
Er så træt af at jeg ikke kan få XP på min bærbare, bliver mere og
mere frustreret over det vista fis.

Der er en 3com officeconnect wireless 11g access point 3CRWE454G72

Håber at i kan hjælpe

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-11-08 13:20

On Thu, 6 Nov 2008 08:14:49 -0800 (PST), ThomasV
<thvindberg@hotmail.com> wrote:

Det må vægre din opsætning i din bærbar det er galt med......

Jeg administrerer et netværk med både XP og Vista-maskiner
OfficeConnect - uden problemer.

Kan du gå på hvis du gør det med ledning?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-11-08 13:09

On Tue, 11 Nov 2008 13:19:37 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>On Thu, 6 Nov 2008 08:14:49 -0800 (PST), ThomasV
><thvindberg@hotmail.com> wrote:

Fik du løst problemet?