Mel Gibson støtter ekstremistisk katolsk s~
Fra : Cyril Malka

Dato : 29-10-08 16:02

Mel Gibson (52) har lige givet 15 mio. dollars (ca. 90 mio. kroner)
til sin kontroversielle private kirke i Californien, i nærheden af
Malibu.

Ifølge det amerikanske skattevæsen råder Mel Gibsons ³Hellige
Familie Katolske Kirke² ( Holy Family Catholic Church) over ca. 64
mio. dollars (ca. 357 mio. kroner).

Gibson er den eneste bidragsyder til kirken, som består af én
menighed på ca. 70 medlemmer, og som følger 500 år gamle katolske
regler ... Læs resten her:

<http://etsectera.com/news/mel-gibson-støtter-ekstremistisk-katolsk-sekt-
med-millioner-af-dollars/>

--
Venligst,

Cyril

Viden om sekter: http://www.sekter.org
Nyheder om sekternes verden: http://www.etsectera.com

Fra : Lyrik

Dato : 30-10-08 20:41

"Cyril Malka" <cyril@etsectera.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Gibson er den eneste bidragsyder til kirken, som består af én
> menighed på ca. 70 medlemmer, og som følger 500 år gamle katolske
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reformkatolske kirker er ikke kendt i Danmark, men de har absolut deres
berettigelse. Den karismatiske bevægelse havde sit udspring i de kredse.
Hvor mange penge Gibson skyder i foretagenet kan være bedøvende ligegyldigt.

Du har ondt i røven af to grunde.
1.Det er en kristen kirke.
2.Den skyder skylden på korsfæstelsen af Jesus Kristus på farisæerne! Som du
selv er en af, sådan rent en passant.

Det tætteste på en reformkatolsk kirke jeg har set er Sankt Knud Lavards
Kirke da præsten Georg Nibler residerede. Han blev fyret fordi han
reformerede de stive gammelkatolske ritualer.
De smed guld på gaden!IMHO. Havde de valgt ham som pave havde han slugt hele
den protestantiske kirke!
Sjovt nok vidste Nibler ikke at han var reformkatolsk. Havde han vidst det
så havde han måske gjort som Mel Gibson. Blot med færre midler.

Jeg ønsker Mel Gibson held og lykke, det får han brug for.

MvH
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 31-10-08 17:18

Den 30.10.2008 kl. 20:40 skrev Lyrik <lyrik@heaven.dk>:

> [...]
> det så havde han måske gjort som Mel Gibson. Blot med færre midler.
>
> Jeg ønsker Mel Gibson held og lykke, det får han brug for.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Og spil du bare at du ikke læser min kommentar!)) Det er du for
nysgerrig til ikke at gøre!

Hvad der undrer mig ved dig er at du kommer med et udsagn, sådan som en
der står fra en talerstol og dosserer! Men du evner ikke at gå i dialog
med folk. Du kommer med dit trompetstød og så tavshed! Evnen til empatisk
kontakt og dialog har du simpelt hen ikke! Prøbbver du går du hurtigt i
"dominator_du_er_dum_racist_mode."

Du kan dominere og komme med enetaler. Ja at dominere er simpelt hen et
must for dig. Jeg tror ikke at du kan leve uden den dominans. Angsten
ville komme krybende ind over dig! Men hvad er det du mangler? din
karakter mangler ligesom en farve af det normale spektrum. Men du er god
til at være en "fører" en "dominator" og du er sikkert god for kvinder at
underkaste sig?)

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech