Hvid hudpigmentering
Fra : Steen F.

Dato : 28-10-08 02:21

Jeg har fået et lille hvidt mærke i ansigtet. Det er kun på størrelse med et
knappenålshoved og ligner en bums der kan presses ud. Men det kan den ikke.
Den har været der i 1½ måned. Den kom efter noget solbadning men nu hvor jeg
er blevet bleg igen, så er den der stadig. Hvad kan det være?

Mvh Steen

Fra : Heidi

Dato : 29-10-08 17:23

Steen F. wrote:
> [...]
> kan den ikke. Den har været der i 1½ måned. Den kom efter noget
> solbadning men nu hvor jeg er blevet bleg igen, så er den der stadig.

Mon ikke det bare er sådan en talg-knop, eller hvad de nu hedder. Dem
har jeg også flere af i ansigtet, og de bliver som regel siddende,
medmindre man forsigtigt prikker hul med en nål og presser dem ud. Så må
man så leve med det evt. sår der kommer bagefter, men det forsvinder dog
igen

--
Heidi