Søger et speedometer til virago 1100
Fra : Per Christiansen

Dato : 06-11-08 21:49

Hej jeg mangler et speedometer til en virago 1100 er
der en der har sådan et og ligge på hylden og vil sælge det,
det må også være lidt defekt.

Det skal tælle KM og ikke Miels.

Fra : Jørn Mårtensson

Dato : 06-11-08 18:01

Jeg køber af og til noget på den tyske www.ebay.de og der ser jeg en gang
imellem både speedometer og omdrejningstæller udbudt på auktion.
På dette link
http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_fromZR46?_nkw=xv+1100+-SE&_fromfsb=0&_trksid=m270.l1313
kan du følge med i om der dukker noget op.
Hvis ikke du er registreret som "ebayer" for at kunne byde, så se i gruppen
d. 26-10-2008, der har jeg bl. a. selv givet en anvisning på hvordan man
kommer igang.
Jeg har som sagt selv købt flere gange den vej, og det er gået helt uden
problemer.
Du skal nok regne med en pris omkring 100-200 Euro for et sæt, som der ofte
er tale om, afhængig af stand.
--
Venlig hilsen
Jørn B. Mårtensson