Hvilken MC kommer denne gaffel fra?
Fra : Tor Valen

Dato : 04-11-08 20:41

Hej
Hvilken MC stammer denne gaffel fra?
http://imageload.dk/files/9576123e048b8bc166a13c4e2c412e25.JPG

Mvh. Tor

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 04-11-08 21:34

"Tor Valen" <aukFJERN@valen.dk> skrev i meddelelsen
news:4910a540$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej
> Hvilken MC stammer denne gaffel fra?
> http://imageload.dk/files/9576123e048b8bc166a13c4e2c412e25.JPG
>
> Mvh. Tor

Er det en quiz?

Lidt flere billeder kunne være en hjælp - og gerne i en bedre kvalitet. Det
kunne også hjælpe med en fabrikant af gaflen - det ligner umiddelbart en
Showa, hvilket kunne tyde på Honda eller Ducati. Jeg er ikke klar over om
der er andre der bruger dem.

Jan Strandgaard

Fra : Tor Valen

Dato : 04-11-08 21:54

Hej
Nej det er ikke en quiz. Det er nogen jeg har set på Ebay. Jeg kunne måske
bruge dem til et projekt. Sælger ved ikke hvilken cykel de stammer fra.
Jeg synes selv det ligner en GSXR (600-750-1000) fra omkring 2000; men jeg
er ikke sikker.
Mvh. tor

Fra : Armand

Dato : 05-11-08 00:06

Tor Valen skrev:
> [...]
> Jeg synes selv det ligner en GSXR (600-750-1000) fra omkring 2000; men jeg

En 2000 GSXR600 er det ihvertfald ikke, derved at dén ikke havde
USD-teleskop.

Men det kan godt ligne 750/1000'er -teleskoper :-/

Hvorfor brug for eksakt viden?
Kan sælger ikke levere diverse interessante mål, der afgør brugbarheden
frem for hvilken model den har siddet på??

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-11-08 00:31

Armand skrev:

> En 2000 GSXR600 er det ihvertfald ikke, derved at dén ikke havde
> USD-teleskop.
>
> Men det kan godt ligne 750/1000'er -teleskoper :-/

Enig!

> Hvorfor brug for eksakt viden?
> Kan sælger ikke levere diverse interessante mål, der afgør brugbarheden
> frem for hvilken model den har siddet på??

Meget relevant spørgsmål!

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : B&O

Dato : 05-11-08 21:07

Gaflerne er fra en forhjulstrukket model af navnet Rasco. Det er en 250
hestes turboladet maskine fra centralrusland. Den er produceret i 185,5 stk
og er meget værdifuld.
Forgaflerne er lavet af det fineste russiske stål fra Minsk og har en
vandring på 800 mm. De er fyldt med atomar olie for bedre viscose og perfekt
balance mellem comfort og stabilitet.

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-11-08 12:44

B&O wrote:
> [...]
> vandring på 800 mm. De er fyldt med atomar olie for bedre viscose og
> perfekt balance mellem comfort og stabilitet.

Øj - jeg gad nok se den der turde slagte en af dem og sælge den i
enkeltdele på ebay. Ruslands største nosser.

--
vh
Torben