Bedste forlygte
Fra : Beast

Dato : 04-11-08 07:39

Hej

Jeg skal her til vinter have ombygget min gamle XJ900F til en nøgen
model og skal til dette have fremskaffet en ny rund alm. pæn forlygte.
Nu vil jeg jo gerne have en med et rigtigt godt lys og i en ordentlig
kvalitet etc. Sort med forkromet ring (ganske alm.). Måske i en lidt
stor størrelse og med nogle kvalitetsholdere til forgaflen eller
andet.

Er der nogle af jer derude der har nogle leads til dette?

Mvh
Benny

Fra : Armand

Dato : 04-11-08 23:59

Beast skrev:
> [...]
> andet.
>
> Er der nogle af jer derude der har nogle leads til dette?

Må jeg foreslå ophug á den originale fra XJ650 hhv. XJ900 classic fra
midt-80'erne :-/

--
Armand.

Fra : Tor Valen

Dato : 05-11-08 00:13

Hejsa
Jeg har en fin, rund sort Yamahalygte med cromkant. Lygteholdere tror jeg
ikke jeg har. Dem kan du få hos www.louis.de

Mvh. Tor