Leje en scooter?
Fra : Ukendt

Dato : 03-11-08 20:40

Nogen der ved om man kan leje en scooter nogen steder? Jeg skal kun bruge
den i 2 eller 3 måneder. Jeg synes det bliver lidt dyrt at købe og sælge
igen. Det skal enten være en 30 eller 45 km/t (alternativt en 125 cc
scooter).
Omkring Kolding.

Fra : oz3bto

Dato : 04-11-08 01:11

"Sørensen" <nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> den i 2 eller 3 måneder. Jeg synes det bliver lidt dyrt at købe og sælge
> igen. Det skal enten være en 30 eller 45 km/t (alternativt en 125 cc

For 2-3 mdr så er det sku billigst at købe en evt. brugt

fx. de billige thansen scootere 6000.- for en sprit ny + 6-800kr til
forsikring

2-3 mdr kan de hvist fint holde

Fra : Steen F.

Dato : 04-11-08 15:39

oz3bto wrote:
> For 2-3 mdr så er det sku billigst at købe en evt. brugt
>
> fx. de billige thansen scootere 6000.- for en sprit ny + 6-800kr til
> forsikring
>
> 2-3 mdr kan de hvist fint holde

Jo, men kan man få noget for dem bagefter? Gider nogen købe dem brugt?

Fra : Johnny Hansen

Dato : 04-11-08 19:55

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i meddelelsen

> Jo, men kan man få noget for dem bagefter? Gider nogen købe dem brugt?
den pris du ville bruge på at leje kan du jo fratrække den pris som du vil
sælge den 2 -3 måneder gamle brugte scooter for..
hvis lejen beløber til 1500 - 2000 kr for 3 måneder er din scooter jo en god
handel for andre..
jeg vil gerne købe den af dig for 4000 kr når du har kørt på den i 3 måneder

Fra : oz3bto

Dato : 04-11-08 20:06

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, men kan man få noget for dem bagefter? Gider nogen købe dem brugt?

Umiddelbart skal det nok koste mindst 1000-1500kr at leje en scooter pr. mdr
hvis man enda kan finde et sted at leje dem.. Jeg har ikke umiddelbart
fundet nogen .. kun rigtige MCer
på 2-3 mdr bliver det jo nemt 3000kr
Har man så købt en ny kan den nok nemt sælges igen for 4000.- da den ikke
er ret gammel og de 2-3mdr skal den nu nok overleve uden nedbrud
Har man købt brugt kan man nok finde den til 3000.- men spørgsmålet er så
om den overlever de 3 mdr. uden fejl .. sælges igen for 2000.-