Robbie harms på eurosport NU!
Fra : Den længste

Dato : 02-11-08 13:29

--
Virtually Yours

Brian W. Laursen

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 02-11-08 13:51

"Den længste" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:2e2a0$490d9d27$551851b1$6220@news.arrownet.dk...

> --
> Virtually Yours

På mig virker den nu kort, uendelig kort
--
Michael D
(Der ikke har fantasi til at tro, at nogen kun skriver topic)

Fra : MKS - 74

Dato : 02-11-08 14:13

On Sun, 2 Nov 2008 13:29:29 +0100, Den længste
<thunderace_dk@hotmail.com> wrote:

Desværre en noget blandet sæson for Robbin (heldig har han ikke
ligefrem været), demonstreret ret godt idag, skulle angiveligt ha'
fået et nyt sæde i 2009, men tilsyneladende(?) ikke offentliggjort
endnu, ville være ærgerligt andet.

Ellers er WSS ved at blive noget af en CBR600-cup, top-4 idag PC40'ere
og Ten Kate 1-2 samt vinder af VM for 8. gang i træk, en smule
trivielt efterhånden.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Den længste

Dato : 03-11-08 16:59

ja det burde jo hedde CBR CUP istedet

Brian