Salt i herlev. :-(
Fra : Dak

Dato : 01-11-08 11:28

Så i nat kl.00.30 saltmaskinen kører rundt i gaderne ved Herlev
centeret. og jeg har endnu ikke kørt cyklen over til
vinteropbevaring. som ligger i Herlev.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 01-11-08 11:43

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så i nat kl.00.30 saltmaskinen kører rundt i gaderne ved Herlev
> centeret. og jeg har endnu ikke kørt cyklen over til
> vinteropbevaring. som ligger i Herlev.

Så er der jo altid muligheden med en trailer, eller stor varevogn
--
Michael D

Fra : Rene´

Dato : 01-11-08 09:06

Dak skrev :
-Så i nat kl.00.30 saltmaskinen kører rundt i gaderne ved Herlev
-centeret.

Det er imponerende dårlig kundeservice fra Vintertrafik at de ikke
opdaterer siden før d. 3-11-08, når der er blevet brugt salt på
vejene. Gud ved om man kan sagsøge dem for rustskader pga. manglende
information om saltning.

Fra : Gimbal

Dato : 01-11-08 20:21

"Rene´" <ren.sth@get2net.dk> wrote in message
Dak skrev :
-Så i nat kl.00.30 saltmaskinen kører rundt i gaderne ved Herlev
-centeret.

Een tur hen over en vej som har fået salt vil opløse hele motorcyklen?

Fra : Anders Majland

Dato : 03-11-08 11:26

> Dak skrev :
> -Så i nat kl.00.30 saltmaskinen kører rundt i gaderne ved Herlev
> -centeret.
>
> Een tur hen over en vej som har fået salt vil opløse hele motorcyklen?

Nej, men er det en show cykel kan en tur giver rigtig mange timers pudsen og
polering ...

Fra : Simon

Dato : 02-11-08 08:09

- og i Århus; sprederen kørte i dette øjeblik forbi mit vindue, på en
ikke-så-stor vej og ingen nattefrost i prognoserne.. Tsk tsk! :o/

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Ulvir

Dato : 02-11-08 08:42

"Simon" <s_kvinFJERNDETTEFILTERdal@yahoo.com> skrev i meddelelsen
>- og i Århus; sprederen kørte i dette øjeblik forbi mit vindue, på en
>ikke-så-stor vej og ingen nattefrost i prognoserne.. Tsk tsk! :o/

Jamen, det er jo Aarhus, igge?

Fra : Thomas Makro

Dato : 03-11-08 06:06

On Nov 1, 11:28 am, Dak <da...@hotmail.com> wrote:
> Så i nat kl.00.30 saltmaskinen kører rundt i gaderne ved Herlev
> centeret. og jeg har endnu ikke kørt cyklen over til
> vinteropbevaring. som ligger i Herlev.

Salthysteri...

Jeg så også en saltspreder fredag aften, i nordsjælland, hvilket ikke
overraskede mig, da temperaturen var omkring frysepunktet.

Jeg havde Yamahaen ude at køre søndag. Så du kan roligt køre din MC
til vinteropvevaring. Salt kan vaskes af....

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Rene´

Dato : 03-11-08 13:17

Thomas Makro wrote:

> Jeg havde Yamahaen ude at køre søndag. Så du kan roligt køre din MC
> til vinteropvevaring. Salt kan vaskes af....

> [...]

Salthysteri..
Ja, det kan da godt være, men når jeg vasker min mc er der mange
kanter og hulrum, hvor jeg ikke kan komme ind uden at skille en del
ad, og der kan salten rigtig ligge og hygge sig. Så efter min mening
er en gang salt en gang for meget.