Gamle Touring Nyt blade
Fra : n.stoustrup@gmail.co~

Dato : 01-11-08 04:15

Hej,

Jeg er interesseret i at købe ældre Touring Nyt blade som indeholder
tests eller anmeldelser af SuzukiSV650S (den gamle model).

Er der nogen der evt. ligger inde med disse blade som er interesseret
i at sælge dem, eller kan i fortælle mig hvilke numre og årgange det
drejer sig om? I så fald kan jeg måske rekvirere dem fra MCTC, som har
nogle ældre blade liggende.

Mvh.
Niels

Fra : Simon

Dato : 01-11-08 11:23

n.stoustrup@gmail.com wrote:
> tests eller anmeldelser af SuzukiSV650S (den gamle model).

Hej - du kan evt. starte hér: http://www.mctc.dk/default.asp?id=20190, der
ligger indholdsfortegnelser fra 2001-2007; med numrene i hånden så en tur
på biblioteket... :)

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Western

Dato : 01-11-08 11:44

"Simon" skrev

> Hej - du kan evt. starte hér: http://www.mctc.dk/default.asp?id=20190,
> der ligger indholdsfortegnelser fra 2001-2007; med numrene i hånden så
> en tur på biblioteket... :)

Det hjælper bare ikke i det konkrete tilfælde, for man skal tilbage til
nr. 9/99 for at finde testen af SV 650S.

--

Leif Westen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-11-08 11:53

n.stoustrup@gmail.com skrev:
> [...]
> i at sælge dem, eller kan i fortælle mig hvilke numre og årgange det
> drejer sig om? I så fald kan jeg måske rekvirere dem fra MCTC, som har

Hvis du _er_ medlem af MCTC, så bestild bare tasten på kontoret

http://www.mctc.dk/?id=8919

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Leif

Dato : 01-11-08 14:45

<n.stoustrup@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg har lige været på stumpemarked - deer er mange til salg......

Mvh, Leif

Fra : Bo

Dato : 01-11-08 15:42

<n.stoustrup@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i at sælge dem, eller kan i fortælle mig hvilke numre og årgange det
> drejer sig om? I så fald kan jeg måske rekvirere dem fra MCTC, som har

Hej Niels

Jeg har komplette årgange fra 1997 til 2007 til salg. Vil helst ikke sælge
enkeltstyks blade,
men gerne en årgang ad gangen. Se evt. min annonce i Den Blå Avis, søg på
"Touring Nyt".

Find de(n) relevante test(s) på www.mctc.dk og vend tilbage hvis du er intr.
mail bsm [ snabel a ] bryggemail.dk

/Bo

Fra : n.stoustrup@gmail.co~

Dato : 02-11-08 06:44

> [...]
> enkeltstyks blade,
> men gerne en årgang ad gangen. Se evt. min annonce i Den Blå Avis, søg på

Hej Bo,

Det lyder som en mulighed. Jeg vil lige forhøre mig hos MCTC om jeg
kan købe de pågældende blade enkeltvist. Jeg kan se det drejer sig om
nr. 9 årgang 99 og
nr. 6 årgang 03.

Hvis ikke det kan lade sig gøre, eller de er udsolgt vender jeg
tilbage til dig. I så fald håber jeg vi kan finde ud af at du sender
bladende til mig, da jeg bor i Århus.

Mvh. Niels

Fra : Armand

Dato : 02-11-08 15:32

n.stoustrup@gmail.com skrev:

> [...]
>
> Hvis ikke det kan lade sig gøre, eller de er udsolgt vender jeg
> tilbage til dig. I så fald håber jeg vi kan finde ud af at du sender

En kort Googling på "SV650 test" gav:
<http://www.motorbyte.com/mmm/pages/reviews/review8_99.htm> (led selv
videre!) - Der næppe er mindre indholdsrig end TuringsNydt's artikler,
hvoraf du roligt kan regne #9 fra '99 for slet og ret at være et
afskrift af importørens pressemateriale :-|

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-11-08 16:11

Der er mere her http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Suzuki%203.htm

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Armand

Dato : 02-11-08 17:18

Dennis Hellan Pedersen skrev:

> Der er mere her http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Suzuki%203.htm

Aarghh!!
motorcyclespecs.co.za er blandt mine foretrukne specifikations-listings
og jeg kender derfor også til forekomsten af rewiev-links på sitet,
Derfor lå dén lige til min højrefod uden at jeg fik den fyret af

--
Armand.
(der p.t. er i færd med at hjælpe webmasteren gennem en krise i Bol d'Or

Fra : N/A

Dato : 02-11-08 15:32